• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 2 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 128892
+
-

با مردم/ قطع تلفن ثابت بدون اطلاع‌رسانی قبلی

شرکت مخابرات، تلفن ثابت را بدون فرستادن قبض یا پیامک قطع کرده است، بعد از اطلاع از بدهی، آن را پرداخته‌ام حالا عنوان می‌کنند که برای وصل مجدد باید به مرکز مربوطه مراجعه کنید. این انصاف است که در این شرایط، کاری که به‌سادگی قابل انجام است نیازمند حضور یک بازنشسته باشد؟
پیمان از تهران

  نبود دستورالعمل واحد و هماهنگ در بزرگراه‌ها
اتوبان قم-کاشان به طول90کیلومتر متعلق به بخش خصوصی و مشخصا سازمان بازنشستگی‌کشوری است و آزادراه تهران-قم به طول120کیلومتر مربوط به بخش دولتی. چرا خدمات در بزرگراه یادشده این اندازه متفاوت است؟ 1- در آزادراه قم -کاشان (و بالعکس) هزینه عوارض 5000تومان. قم-تهران(و بالعکس) هزینه عوارض1200تومان است.2- پرداخت عوارض در اتوبان قم-کاشان به‌صورت نقدی است که این خود موجب اتلاف وقت و انرژی و در برخی موارد تصادف می‌شود، درحالی‌که پرداخت عوارض در اتوبان تهران -قم الکترونیکی است. 3- اتوبان تهران- قم دارای پایه چراغ‌های روشنایی است، درحالی‌که قم- کاشان فاقد روشنایی است. 4- تردد خودروهای سنگین در جاده قم - تهران ممنوع است، درحالی‌که در جاده قم -کاشان این ممنوعیت وجود ندارد.
بهره‌مند از کاشان

  نانواها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
تقریباً هیچ نانوایی‌ای دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند. نانواها جدای از سایر مسائل، حتی ماسک هم نمی‌زنند که اقلا سلامت خودشان به خطر نیفتد. به کجا باید شکایت کنیم؟
بهجتی از تهران

  مردم سمنان پروتکل‌های بهداشتی را نادیده می‌گیرند
به‌رغم شیوع گسترده کرونا در سراسر کشور، مردم سمنان اهمیتی به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نمی‌دهند و به‌سادگی و حتی بدون ماسک در خیابان‌ها تردد می‌کنند.
اعلایی از سمنان

  کارت اعتباری سهام عدالت چه شد؟
ظاهراً چندی قبل مسئولان اعلام کردند که برای افزایش قدرت خرید مردم، به‌خصوص آنهایی که سهام عدالت دارند به اعتبار برگه سهام عدالت، کارت اعتباری صادر می‌شود، تا این لحظه حتی اطلاع‌رسانی هم در این خصوص نشده است که چه زمانی این کار انجام می‌شود. با گرانی‌های سال نو مردم واقعا تحت فشار هستند.
صدوقی از تهران

  حقوق بازنشسته پست‌بانک نصف همتراز سازمانی شاغل
بعد از 30سال خدمت در پست‌بانک، با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و با سابقه قریب دودهه مسئولیت و ریاست شعبه، در خردادماه سال1399 بازنشسته شدم. حقوق بازنشستگی اینجانب بعد از ،همسان‌سازی مبلغ 4میلیون و 900هزارتومان است. درصورتی‌که حقوق همکار شاغل هم‌رده پست سازمانی بنده درسال99،  8میلیون و 600هزارتومان بوده است. آیا مبلغ 4میلیون و900هزارتومان اینجانب 90درصد حقوق همتراز پست سازمانی من است؟
بازنشسته پست‌بانک از مشهد

  میزان مبالغ یارانه معیشتی متناسب با تورم نیست
از آغاز واریز یارانه‌های ماهانه و معیشتی، زمان زیادی سپری شده و ارزش پول ملی هم به‌شدت کاهش یافته؛ به‌خصوص در سال‌جاری که صعود تورم بیش‌ازحد و مکرر است. آیا بهتر نیست در میزان مبالغ فوق هم تجدید نظرشود؟
رشوند از تهران

  بعید است که لایحه جوانی جمعیت تصویب شود
لایحه جوانی جمعیت طرحی است که به‌اندازه کافی کارشناسی نشده و بسیار بعید است که مجلس انقلابی چنین طرحی را به تصویب رسانده و تبدیل به قانون کند. این طرح حتما در روزهای آتی رد خواهد شد.
حکیمی از اصفهان

  توسعه مصرف روغن جامد هیچ توجیهی ندارد
با توجه به کمبود و گرانی روغن‌های مایع و از سوی دیگر در دسترس‌بودن روغن‌های جامد به‌نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند مصرف روغن‌های جامد را مجددا ترویج کنند که بی‌شک به ضرر سلامت همه مردم است و چنین کاری هیچ توجیه و استدلالی جز کاسبی عده‌ای سودجو ندارد.
عسگرآبادی از تهران

  مهد هندبال ایران نیازمند توجه وی‍ژه است
سبزوار مهد هندبال ایران است و متأسفانه حمایت کافی از ورزشی که در این شهر بومی شده است نمی‌شود. از مسئولان استان توقع داریم به داد مهد هندبال ایران برسند و پیگیر اسپانسر قوی برای به‌دست گرفتن تیم هندبال سبزوار باشند که در لیگ برتر هندبال از غایبان بزرگ لیگ است. بی‌شک با حمایت از تیم‌های هندبال سبزوار بازهم شاهد بالندگی این ورزش در این کهن شهر خواهیم بود.
محمدرضا از سبزوار

  قطعی برق مداوم در شهرک آزادی
برق شهرک آزادی در منطقه21 هرروز قطع و وصل می‌شود و تاکنون چندین وسیله برقی در میان همسایگان و مجتمع مسکونی ما سوخته است. چه‌کسی پاسخگوی خسارت ماست؟
 نهاوندی از تهران

  فرصت دوباره برای ثبت‌نام سهام عدالت بدهند
مسئولان شرایطی فراهم کنند تا جاماندگان از دریافت سهام عدالت فرصت دوباره ثبت نام داشته باشند. درصورتی که همه اقشار از این سهام بهره‌مند شوند نام آن سهام عدالت خواهد بود زیرا عدالت و منطق حکم می‌کند همه آحاد ملت از برگه سهام و سود و زیان آن بهره‌مند شوند.
ابویی از سیرجان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید