• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 23 فروردین 1400
کد مطلب : 127991
+
-

با مردم/ تهران نیازمند ساخت پارکینگ‌های زیرزمینی است


تهران از نظر پارکینگ بسیار در مضیقه است. برای حل این معضل کافی‌است زیر سطح خیابان‌ها با مشارکت مردم، پارکینگ بسازند. در این صورت هم ترافیک روان می‌شود و هم به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند. بسیار دیده می‌شود گاهی ساعت‌ها برای پیدا کردن جای پارک، شهر را دور می‌زنند.
معلم‌زاده از تهران 

  دستکاری تاریخ مصرف، سلامت جامعه را تهدید می‌کند
به تازگی برخی فروشندگان و تولید‌کنندگان با دستکاری تاریخ مصرف کالاها باعث می‌شوند جان مصرف‌کنندگان در معرض تهدید قرار گیرد. اگر جلوی این کار گرفته نشود این وضع فراگیر خواهد شد.
فرشته از یزد 

   افزایش 25درصدی حقوق بازنشستگان دردی را دوا نمی‌کند
وقتی قیمت‌ها تا 60درصد افزایش یافته و حتی در خدمات عمومی مثل مترو و اتوبوس تا 35درصد افزایش قیمت داشته‌ایم چرا حقوق بازنشستگان فقط 25درصد افزایش می‌یابد. با این ارقام قادر به اداره یک زندگی حداقلی هم نیستیم.
پازوکی از تهران 

  کلاهبرداری یک شرکت پروژه ساختمانی در اصفهان
یک شرکت پروژه ساختمانی متعلق به یکی از نهادها از خانواده‌های متقاضی مسکن در بهارستان اصفهان مبالغی برای ساخت و تحویل مسکن گرفته است. اکنون بعد از 11سال که خانواده‌های قشر ضعیف حاصل عمر خود را به پیمانکار ساخت این پروژه سپرده‌اند و کار نیز 90درصد پیشرفت کرده است بین دو شرکت عمران و این نهاد، اختلافاتی پیش آمده و پروژه بلاتکلیف مانده است. شرکت عمران از سازنده که همان نهاد است شکایت کرده که مال غیررا فروخته است! سؤال ما این است که چطور یک شرکت پیمانکار توانسته است ۲۵ میلیون از ۴۰ میلیون وام پروژه و تمام واحدها را با تأیید شرکت عمران بهارستان از بانک مسکن بگیرد و پروژه را به ۹۰ درصد ساخت برساند و پس از این همه سال زیرآب همه‌‌چیز را بزند. اکنون سرمایه‌گذاران این پروژه تبدیل به مالباخته شده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست.
مالباختگان مسکن بهارستان اصفهان

  فروشگاه زنجیره‌ای که گرانفروشی می‌کند
درحالی‌که فروشگاه منتسب به یک نهاد نظامی نقطه اتکای خریداران بود، اکنون تبدیل به فروشگاهی گرانفروش شده است. چرا نظارتی بر این فروشگاه نمی‌شود. آیا این فروشگاه خصوصی شده است؟
یگانه از تهران 

  روانپزشکی هستم که مطالباتم پرداخت نمی‌شود
به‌عنوان یک روانپزشک در سال 94از طرف بیمارستانی در خیابان شیخ هادی برای ویزیت بیماران بستری دعوت شدم. در آن مقطع جایگزین پزشکی شدم که بعدها متوجه شدم به‌دلیل نپرداختن حق‌الزحمه‌اش ترک کار کرده است. پس از مدتی من نیز با عدم‌پرداخت مطالبات مواجه شدم و بعد از چند‌ماه آن کار را رها کردم اما از آن تاریخ تا امروز که قریب به 7سال گذشته است هنوز موفق به دریافت مطالباتم نشده‌ام. تاکنون بیش از 100بار تلفنی و حضوری از حسابداری، مدیریت بیمارستان و سایر مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری کرده‌ام ولی نتیجه‌ای نگرفته‌ام.
دکتر شکراله عبدالله‌زاده روانپزشک

  رجال سیاسی پاکدست می‌توانند تنور انتخابات را گرم کنند
کاندیداهای غیررسمی که این روزها در فضای مجازی هر از چندگاهی نام یکی از آنها می‌آید نمی‌توانند تنور انتخابات را گرم کنند و خوب است رجال سیاسی پاکدستی که چه بسا تمایلی هم به کاندیدا شدن ندارند وارد عرصه شوند و مردم دلسرد را پای صندوق‌ها رأی بیاورند.
مسعودی از تهران 

 تعطیلات کرونایی نان زن و بچه مرا قطع کرد
دید و بازدید و مسافرت نوروزی در برنامه اقشار ضعیف جامعه نبود و آنهایی که توانستند محدودیت‌ها را نادیده بگیرند و سفر بروند دارای حداقل‌هایی بودند. اکنون بعد از 2هفته پر از سفر و ترافیک و تعطیلی، دوباره کسب‌وکارها تعطیل شده که تنها تاوانش را ما می‌دهیم. من به‌عنوان یک کارگر حتی اگر یک روز بیکار بمانم زن و بچه‌ام گرسنه می‌مانند. واقعا تاکی باید تاوان آزمون و خطا را پس بدهیم.
عباسی از تبریز

  غرب به شرق بزرگراه صدر نیازمند خروجی است
به‌علت فقدان خروجی در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر در محدوده پل پاسداران و به جهت جلوگیری از طی بیش از 4کیلومتر مسیر اضافی در بزرگراه شهیدبابایی، خودروها با خروج از آخرین خروجی موجود در این مسیر یعنی خیابان دیباجی جنوبی وارد معابر کم عرض محله اختیاریه شده و باعث ترافیک و راهبندان می‌شوند. لذا از شهرداری منطقه 3تقاضا می‌شود، جهت رفع مشکل با ایجاد یک خروجی به سمت خیابان همای شمالی و احداث مسیر لوپ مانند متشکل از خیابان‌های هما، بهارستان دهم و بلوار دستواره نسبت به حل مشکل اقدام کند.
مهران از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید