• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 22 فروردین 1400
کد مطلب : 127879
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2kQRJ
+
-

با مردم / قیمت جدید برق واقعا نگران‌کننده است


با افزایش قیمت‌هایی که اکنون شاهد آن هستیم واقعا نمی‌دانیم چه باید بکنیم، برای اعتراض به قبض برق خانه‌ام که رقمش چند برابر همیشه بود به اداره برق مراجعه کردم. کارمند اداره برق به من گفت که قیمت برق 5 برابر شده است و چاره‌ای جز پرداخت آن ندارید. قبلا به‌طور میانگین قبض برق ما برای 30 تا 45روز حدود 45هزار تومان بود اکنون برای 20روز 220هزار تومان آمده است. این با کدام قانون و انصافی سازگار است.
علی نوروزی از تهران 

  صاحبخانه‌ها زیر بار تمدید قراردادها نمی‌روند
صاحبخانه‌ها زیر بار اجرای مصوبه تمدید قرارداد اجاره خانه‌ها با افزایش درصدهای تعیین شده نمی‌روند و دنبال مستأجری هستند که رقم بیشتری بگیرند و در نتیجه با افزایش کرایه غیرمتعارف باعث می‌شوند مستأجر مجبور به تخلیه شود. مسئولان بگویند ضامن اجرای این مصوبه چیست؟ 
محمدکاسبی از سنندج

   قبول‌شدگان آزمون استخدامی بلاتکلیفند
 دخترم در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تاریخ 24بهمن 99شرکت کرد و در بیمارستان ورامین وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در رشته علوم آزمایشگاهی قبول شد ولی از اسفندماه تاکنون هنوز بلاتکلیف است.
محمودی از ورامین

  صدای حاج کریم موذن‌زاده در ایران پخش شود
صدای حاج کریم موذن‌زاده اردبیلی که در بخش صداهای ماندگار موزه فرانسه است از آنها گرفته و برای مردم پخش شود، زیرا در زمانی که ایشان موذن بودند در ایران امکان ضبط صدا نبود و مردم این عصر از شنیدن این صدای ملکوتی محرومند.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

  اعتبار کارت منزلت افزایش یابد
با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها و فشار روی قشر کم‌درآمد و بازنشستگان، از مسئولین درخواست داریم تا مبلغ اعتبار کارت‌های منزلت را افزایش دهند.
عزیز خامسی از تهران

   با تولید خودروی برقی آلودگی هوا را مدیریت کنند
به نقل از‌ روزنامه همشهری حدود 100هزار نفر سال گذشته بر اثر آلودگی هوا، جان خود را از دست داده‌اند. چرا فکر عاجل و اساسی برای تمیزی هوای شهر نمی‌شود. بهتر است مسئولان با راه‌اندازی و تولید خودروهای برقی مانند سایر کشورها به حل مشکل کمک کنند.
نیکوصفت از تهران

  بنیان تربیت فرزند در خانواده است
تربیت فرزندان در مرحله اول با مادر و پدر است اما بعضی از خانواده‌ها این انتظار را از دیگر افراد جامعه دارند. به‌نظر بنده والدین باید فرزندان خود را درست تربیت کنند که اگر چنین شود اتفاقات بیرون از خانه کمتر روی تربیت آنها اثر می‌گذارد.
حریری از کاشان

   با کمتر از 10 میلیون خانه اجاره ای پیدا نمی شود 
درشهرهای کوچک هم با زیر10میلیون خانه اجاره‌ای پیدا نمی‌شود! چه‌کسی مقصر این وضع است. امثال من چگونه می‌توانند پول پیش اضافه کنند درحالی‌که گرانی‌ها اجازه پس‌انداز نمی‌دهد.
مهرداد 31ساله

  بیمه تکمیلی پول‌های فرهنگیان را با ‌ماه‌ها تأخیر می‌دهد
درحالی‌که طبق گفته مسئولان هزینه بیمه فرهنگیان باید حداکثر ظرف یک هفته پرداخت شود برای دریافت 500هزارتومان فاکتور پزشکی بعد از 5‌ماه با کسر 35درصد مبلغ خود را دریافت کردم.
آریایی از شاهین‌شهر اصفهان 

  فکری برای فضای سبز ورزشی جوادیه کنند
از شهرداری منطقه 16تقاضا داریم فکری به حال سرانه فضای سبز و ورزشی جوادیه در منطقه16 بکند زیرا باتوجه به تراکم جمعیت منطقه در وضع اسفباری است.
شمس از جوادیه

    دوربین‌ها همه مسئولان را رصد کنند
دوربین‌ها همه مسئولان را در هر رده‌ای که هستند، رصد کنند. این فیلم‌ها را به مردم هم نشان ندهند و به‌دست مسئولان ارشدشان برسانند تا بدانند در زیرمجموعه‌هایشان چه خبر است.
کاغذی از تهران 

  اشکالات توزیع باعث نابسامانی بازار مرغ
مدیریت توزیع مرغ عامل اشکالاتی است که تا‌کنون بوده و اکنون در حال کم شدن است. مسئولان می‌توانند قبل از اتفاق افتادن این مسائل نسبت به پیشگیری از آنها اقدام کنند نه اینکه بگذارند مشکل ایجاد شود و بعد برای حل آنها دست و پا بزنند.
رمضانی از کرمان 

  مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
عجیب است که در شرایط فوق حاد کرونایی و با وجود هشدارهای مکرر بسیاری از مردم ماسک ندارند و همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
عسگری از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید