• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 19 فروردین 1400
کد مطلب : 127671
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/QWRVl
+
-

کوتاه از حادثه / کشف جسد 2روستایی در ارتفاعات عجب شیر


دوماه پس از مفقود شدن دو مرد روستایی در ارتفاعات عجب‌شیر پیکرهای بی‌جان آنها کشف شد. به گزارش همشهری، این دو نفر که از اهالی روستای آلمالو عجب شیر بودند اواخر بهمن‌ماه سال گذشته درحالی‌که به ارتفاعات رفته بودند مفقود شدند و با توجه به بارش شدید برف تلاش‌ها برای یافتن آنها به جایی نرسید و تا دو‌ماه هیچ‌کس از آنها خبری نداشت. از چند روز قبل با گرم شدن هوا و آب شدن برف‌ها بار دیگر تلاش‌ها برای پیدا کردن ردی از آنها از سر گرفته شد تا اینکه اعضای تیم جست‌وجو توانستند پیکر بی‌جان این دو نفر را کشف کنند. محمد زمانی، دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر در این‌باره گفت: این روزها با افزایش دما و آب شدن برف‌ها در ارتفاعات جسد دو نفری که دو‌ماه قبل مفقود شده بودند کشف شد. او ادامه داد: در بررسی‌های اولیه هیچ‌گونه آثاری از ضرب و جرح در جسم متوفیان مشاهده نشده است.

کشف سماور پر از تریاک در راه استرالیا
قاچاقچیان مواد‌مخدر با جاسازی تریاک در دو سماور برقی قصد قاچاق مواد‌مخدر به استرالیا را داشتند اما در فرودگاه امام خمینی دست‌شان رو شد. به گزارش همشهری، سردار حسن مهری، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در این‌باره گفت: مأموران پلیس دایره مبارزه با مواد‌مخدر فرودگاه امام (ره)، مستقر در پایانه هوشمند بار، هنگام کنترل و بازرسی مرسولات پستی به یک بسته ارسالی به مقصد استرالیا که داخل آن دو سماور برقی بود مشکوک شدند و احتمال دادند که داخل آن مواد‌مخدر جاسازی شده است. وی ادامه داد: این بسته برای بررسی دقیق‌تر در حضور نماینده گمرک بازگشایی شد و مقدار ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد‌مخدر از نوع تریاک که در یکی از سماورها به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد. به‌گفته وی پرونده انتظامی در این خصوص تشکیل شده و با هماهنگی مقام قضایی، اقدامات قانونی برای دستگیری صاحب بسته در حال انجام است.

برادرکشی در میامی
پسر جوانی که با 2 برادر دیگرش دچار اختلاف شده بود با ضربات چاقو جان یکی از آنها را گرفت و دیگری را مجروح کرد. به‌گزارش همشهری، این درگیری خونین شامگاه سه‌شنبه در روستای بکران در استان سمنان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که پسر جوانی از مدت‌ها قبل با 2 برادرش دچار اختلاف بود تا اینکه شب حادثه با آنها درگیر شد و با چاقو ضرباتی را به آنها وارد کرد. در جریان این درگیری یکی از برادران جانش را از دست داد و دیگری به شدت مجروح شد.
 سرهنگ حسین عجم، فرمانده انتظامی میامی در این‌باره گفت: با اعزام مأموران به محل درگیری و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که ضارب پس از حمله به برادرهایش  متواری شده است. این در حالی بود که یکی از مصدومان به‌علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت شد. وی  ادامه داد: با بررسی‌های اطلاعاتی و به کارگیری فناوری‌های نوین و جمع‌آوری اظهارات مردمی، محل اختفای متهم شناسایی و او در عملیاتی دستگیر شد. وی از اعتراف صریح متهم خبر داد و با بیان اینکه اختلاف مالی و خانوادگی علت وقوع این درگیری و درپی وقوع این درگیری برادرکشی بوده، خاطرنشان کرد: پس از بازجویی و مراحل اداری متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید