• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 26 اسفند 1399
کد مطلب : 126904
+
-

طناب دار بر گردن 4متجاوز فریمان

 4جوان که با ربودن زن و شوهری کوهنورد در کوه‌های فریمان به زن جوان تجاوز کرده بودند در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شدند.
این حادثه روز سوم مهرماه امسال در کوه‌های فریمان در استان خراسان‌رضوی اتفاق افتاد و 4مرد جوان با ربودن زن و شوهری کوهنورد زن جوان را مقابل چشمان همسرش مورد آزار و اذیت قرار دادند. به‌دنبال این حادثه تلخ تحقیقات برای دستگیری متجاوزان آغاز شد و چند روز بعد مأموران توانستند متهمان را دستگیر کنند.
این حادثه بازتاب گسترده‌ای در منطقه فریمان داشت و موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد. متهمان در جریان بازجویی‌ها به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف اعتراف کردند و در نهایت با رأی دادگاه کیفری یک استان خراسان‌رضوی 4متهم به اعدام محکوم شدند و با تأیید این رأی در دیوانعالی کشور صبح دیروز 4متجاوز در محوطه زندان مشهد به دار مجازات آویخته شدند. دادگستری خراسان‌رضوی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری از این پرونده را افشا و اعلام کرد: به‌دنبال اعلام گزارش یک مورد تجاوز به عنف در منطقه سفیدسنگ فریمان از سوی مرجع انتظامی، پرونده‌ای با همین موضوع در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان تشکیل و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست برای رسیدگی ویژه به دادگاه کیفری یک استان خراسان‌رضوی فرستاده شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در نهایت پس از انجام اقدامات قانونی با توجه به همه شواهد و مدارک موجود ازجمله گزارش مرجع انتظامی، گزارش اداره اطلاعات شهرستان، اقرار صریح متهمان، شکایت شاکیان و تصاویر به‌دست آمده از محل حادثه، متهمان به‌خاطر آدم‌ربایی به عنف و اکراه و تهدید و تجاوز به عنف گناهکار تشخیص داده و به اعدام محکوم شدند. این رأی در شعبه۱۹ دیوان عالی کشور نیز تأیید و در نهایت در زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :