• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 10 اسفند 1399
کد مطلب : 125531
+
-

نقل قول

کریستین ویری ، ستاره اسبق خط حمله تیم ملی ایتالیا: توبیاس اشتیلر دیگر نباید داوری کند؛ کاش بدانم در اتاق VAR بازی آتالانتا - رئال‌مادرید دقیقا چه مزخرفی می‌گفتند.

عدنان یانوزای (بازیکن رئال سوسیداد و بازیکن سابق منچستریونایتد): مردم اسپانیا ارزش هازارد را به‌خوبی نمی‌دانند، اما آنها به‌زودی خواهند فهمید.

کومان ،  سرمربی بارسلونا پیش از آنکه به‌خاطر عوارض استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سویا خون‌دماغ شود: بازیکنان باتجربه نمی‌توانند همه کار‌ها را به‌تنهایی انجام دهند. او بعدا حرفش را اصلاح کرد و گفت منظورش مسی نبوده.

کروس در پاسخ به سؤالی درباره اینکه در فینال اروپا دوست دارد به امباپه پاس‌گل بدهد یا هالند: هیچ‌کدام؛ به کریم بنزما.

مانه ، ستاره آفریقایی لیورپول: فیرمینو بیش از من و صلاح شایسته ستایش است.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر: لوکاکو یک‌بازیکن غیرعادی است. او به عنوان یک مهاجم نوک بسیار سریع است و می توانست فوتبال آمریکایی هم بازی کند.

آنتونیو کاسانو ، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا: یوونتوس، رونالدو را خرید تا لیگ قهرمانان اروپا را ببرد اما نتایج آن ها از زمان ورود رونالدو بدتر شده است. یوونتوس بدون رونالدو هم می توانست قهرمان سری آ شود و این پروژه اشتباه و شکست خورده است.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول: بازسازی تیم؟ نه، بازسازی یعنی چه؟ منظورتان این است که 10‌بازیکن بفروشم و 10‌بازیکن جدید بخرم؟ ترکیب اصلی تیمم را تغییر دهم؟ به‌نظرم زمان مناسبی برای تغییر و تحولات کلی نیست. قطعا تغییرات جزیی در تیم ایجاد خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :