• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 10 اسفند 1399
کد مطلب : 125518
+
-

یک خاطره جمعی تلخ

سوشا؛ گلر 270هزار دلاری پرسپولیس

یک خاطره جمعی تلخ

پنجره زمستانی پرسپولیس بسته است و هی شاکیان جدید این باشگاه بر آن قفلی دیگر می‌زنند. بر همین اساس سوشا مکانی، سنگربان پرحاشیه سرخپوشان در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم نیز به جمع شکات این تیم پیوسته و باعث شده پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم سابقش بسته شود. 
سوشا در مورد دلایل شکایتش گفته سال‌هاست از پرسپولیس طلب دارد و هر چه منتظر تسویه این مبلغ مانده، خبری نشده است. او می‌گوید سال95 قراردادی 910میلیون تومانی با پرسپولیس بسته که 800میلیون تومان از آن را نگرفته است. 
به این ترتیب گویا پرسپولیسی‌ها برای رهایی از شکایت مکانی باید 800میلیون تومان به او بپردازند که حتی همین حالا هم رقم کمی نیست. اگر آنچه مکانی در مورد دستمزدش در پرسپولیس گفته صرفا مربوط به قرارداد او در لیگ پانزدهم باشد، می‌توان گفت سوشا با توجه به نرخ آن روز ارز در ایران، قراردادی 270هزار دلاری با پرسپولیس بسته است.
 ارزش ریالی این پول هم‌اکنون چیزی نزدیک به 7میلیارد تومان است! این قرارداد در حالی بسته شد که مکانی انواع و اقسام اشتباهات فنی را درون زمین داشت. غیراز این او لیگ پانزدهم را با محرومیت 3جلسه‌ای آغاز کرد و اواسط نیم‌فصل کارش حتی به بازداشت هم کشیده شد. 
در مجموع حضور مکانی در پرسپولیس یک خاطره جمعی تلخ بود که هیچ‌کس حاضر نیست آن را به یاد بیاورد؛ نه خود این دروازه‌بان و نه هیچ‌کدام از هواداران.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید