• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 30 بهمن 1399
کد مطلب : 124798
+
-

تا انتخابات / فعالیت‌های رئیس مجلس، «انتخاباتی» است


محمدرضا بادامچی،‌ نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، درباره رفتارهای رئیس مجلس شورای اسلامی در سفرهای خارجی و داخلی؛ مانند اینکه در بازدیدهای میدانی وعده‌های اجرایی می‌دهد درصورتی که اختیار اجرایی در دست مجلس نیست و به قوه مجریه ارتباط پیدا می‌کند، گفت: اگر مسئولی وعده بعید به مردم بدهد و نتواند به آن جامه عمل بپوشاند، حتما اهداف انتخاباتی و سیاسی را در پشت سرش دارد.

  اصرار اصلاح‌طلبان بر نامزد اختصاصی
داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی با نامه‌نیوز درخصوص احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از نامزد ائتلافی گفت: بحث ائتلاف تا اینجای کار مورد توجه اعضای نهاد اجماع‌ساز نبوده است. اصلاح‌طلبان می‌خواهند در این دوره با نامزد اختصاصی خود وارد میدان انتخابات شوند و تصور می‌کنم همین نگاه در مسیر حرکت نهاد اجماع‌ساز تا روز انتخابات وجود خواهد داشت. وی درباره ریاست سنی فعلی بهزاد نبوی بر نهاد اجماع‌ساز، گفت: بازگشت او به سیاست نشان می‌دهد اصلاح‌طلبان به هویت اصیل خود بازگشته‌اند.

  اعلام موجودیت «جبهه تحول‌خواهان انقلابی»
نخستین نشست سراسری دبیران استانی جبهه تحول‌خواهان انقلابی با هدف هم‌اندیشی پیرامون انتخاب اصلح در انتخابات۱۴۰۰ برگزار شد. به گزارش فارس، در این نشست سراسری که با حضور ۱۲۰نفر از اعضای ارشد 3تشکل جمعیت ایثارگران، جمعیت رهپویان و جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به‌صورت مجازی برگزار شد، دبیران کل این 3 جمعیت که در آستانه انتخابات پیش‌رو به واسطه ائتلاف با یکدیگر، با عنوان «جبهه تحول‌خواهان انقلابی» اعلام موجودیت کرده‌اند، درباره چگونگی فعالیت در انتخابات آتی به‌منظور معرفی گزینه اصلح از میان نامزدهای انقلابی ریاست‌جمهوری به مردم بحث و تبادل‌نظر کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید