• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 28 بهمن 1399
کد مطلب : 124604
+
-

کمبود روغن همچنان ادامه دارد

تا دیروز از کمبود روغن در شهرستان‌های مختلف خبر می‌رسید و بعد شاهد تکذیب مسئولان بودیم، اکنون در تهران برای خرید یک روغن پخت‌وپز حداقل ۱۰ مغازه در حوالی منیریه و معیری تهران را سرزدیم و خبری از روغن نبود.
علیزاده از منیریه

  تردد خودروهای سنگین در جاده قم -کاشان ممنوع شود
تردد خودروهای سنگین در جاده قم - تهران ممنوع است درحالی‌که در جاده قم - کاشان این ممنوعیت وجود ندارد و رانندگی در این جاده پردست انداز و بدون نور با وجود خودروهای سنگین بسیار خطرساز است.
محبی از کاشان

  وام ودیعه مستأجران به چه کسانی می‌رسد؟
طبق مصوبه‌ای که سازمان مسکن مجری آن شد قرار بود تمامی مستأجرین(حتی آنهایی که چک برگشتی دارند) قادر به استفاده از وام ودیعه مسکن باشند، درحالی‌که در عمل وام به این افراد تعلق نمی‌گیرد و این مغایر با دستور ابلاغ شده است.
شهیری از تهران

  عوارض پسماند شامل تفکیک‌کنندگان زباله از مبدأ نشود
این روزها شمار زیادی از شهروندان تفکیک زباله را از مبدأ انجام می‌دهند یا زباله‌های خود را به‌صورت تفکیک شده به مامورین و کانکس‌های جمع‌آوری پسماند می‌دهند، ‌اما هیچ فرقی بین این شهروندان و سایرین نیست و در پایان سال عوارض پسماند برایشان محاسبه می‌شود. سؤال این است ‌که تفاوت افرادی‌که پسماندها را تفکیک می‌کنند با افرادی که این کار را نمی‌کنند چیست؟ درثانی مبنای محاسبه قیمت پسماند بر چه اساس است؟
یوسفی از تهران

  توقیف اموال افراد کلاهبردار اجرایی نمی‌شود
چرا اموال کسی که به کلاهبرداری متهم شده به‌طور‌کامل توسط مراجع ذیربط توقیف نمی‌شود تا مالباختگان بتوانند حق خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون طی مراحل پیچیده استرداد کنند؟
رحمانی از یزد

  چاله‌های عمیق در بزرگراه آزادگان بالای پل شهید رجایی 
از مسئولان تقاضا داریم نسبت به ترمیم و اصلاح چاله‌های عمیق و دست اندازهای پرشمار در بزرگراه آزادگان بالای پل شهید رجایی اقدام کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
ایمانی از تهران 

  قرارداد مستأجران در ایام کرونا تمدید نشد
طبق مصوبه‌ ستاد‌کرونا‌ و تصمیم قوه قضاییه موجران موظفند با افزایش 25درصدی اجاره بها قرارداد را با مستأجرین تمدید‌ کنند، اما در عمل این اتفاق نمی‌افتد و درصورت شکایت موجر از مستأجر برای تخلیه، دادگاه‌ها مستأجرین را محکوم به پرداخت دیرکرد می‌کنند.
قهرمانی از کرج

  قطع همزمان برق و آب در ورامین
تاکنون چندین بار نسبت به قطع همزمان آب و برق در ورامین اعتراض کرده‌ایم اما متأسفانه این روند ادامه دارد و نمی‌دانیم چگونه این موضوع را به گوش مسئولان برسانیم.
امینیان از ورامین

  آسفالت خیابان آبشار فرحزاد نیازمند ترمیم 
عدم‌ترمیم آسفالت و وجود دست‌انداز در خیابان آبشار منطقه فرحزاد باعث تخریب جلوبندی خودروهای عبوری و راهبندان می‌شود. لطفا نسبت به ترمیم آسفالت این مسیر توجه شود.
اصولی از تهران 

  دلیل سوزاندن مازوت چیست؟
چرا مسئولان اظهار می‌کنند‌ که به‌دلیل کمبود سوخت در زمستان مجبور به استفاده و‌ سوزاندن مازوت هستند.درحالی‌که ایران دارای دومین منبع گازی جهان است.
تعدادی از خوانندگان همشهری

  تاریکی خیابان حاجیان در محدوده حسام‌الدین
اهالی محدوده خیابان حسام الدین انتهای خیابان 10متری حاجیان، اول خیابان رحیم قاسمی چند سال است که در تاریکی به سر می‌برند درحالی‌که این خیابان 2سال است از فرعی به اصلی تبدیل شده که به‌علت تاریکی معبر در شب حوادث خطرناک در آن رخ می‌دهد. از مسئولان اداره برق تقاضای توجه و رسیدگی داریم.
ساکنان منطقه

پاسخ مسئولان
زمانبندی حرکت قطارهای مترو را در سایت ببینید

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «جدول زمانبندی حرکت قطارها قدیمی است» در ستون با مردم روز 14بهمن پاسخ داده است: «احتراماً ضمن تشکر از مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند پس از شیوع ویروس کرونا و لزوم بهینه‌سازی برنامه حرکت قطارهای خطوط مختلف مترو متناسب با جریان ورودی مسافر، جداول زمانبندی در چند نوبت ویرایش شده که باتوجه به تعداد زیاد تغییرات و همچنین هزینه بالای چاپ لمینت‌ها، اصلاح و تعویض پیاپی جداول نصب شده در ایستگاه‌ها منطقی و به صرفه نیست. برهمین اساس مسافران محترم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به آدرس metro.tehran.ir نسبت به مشاهده و دریافت آخرین جداول زمانبندی خطوط مختلف که به‌صورت دائم و پیوسته به روزرسانی می‌شود، اقدام نمایند. لازم به توضیح است پس از ثبات و پایداری برنامه‌ها، جداول چاپ و در ایستگاه‌های خطوط هفتگانه نصب خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید