• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 28 فروردین 1397
کد مطلب : 12445
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/j0Mz
+
-

جزئیات جنایت خواستگار سمج در جنوب پایتخت

خواستگار سمج در یک درگیری رقیب عشقی‌اش را به قتل رساند و جوان دیگری را زخمی کرد.
به گزارش همشهری، صبح دیروز گزارش مرگ پسری 17ساله به قاضی جنایی پایتخت اعلام شد. مقتول از چند روز قبل‌تر در بیمارستانی در جنوب پایتخت بستری شده و درنهایت صبح دوشنبه به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که وی در درگیری با ضربات چاقو زخمی شده اما هنوز معلوم نبود که ماجرا از چه قرار است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مقتول قربانی دوئل عشقی شده و دعوای او با قاتل بر سر دختری به نام پرستو بوده است. با دستور قاضی، پرستو به اداره آگاهی احضار شد و گفت: من در آرایشگاه کار می‌کنم و 3سال پیش برای چاپ تراکت به شرکتی رفتم که سعید (مقتول) در آنجا کار می‌کرد و به این ترتیب با هم آشنا شدیم. قرار بود 2 سال پیش با یکدیگر ازدواج کنیم اما خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند؛ چراکه من پیش از این یک‌بار ازدواج کرده و طلاق گرفته بودم. از سوی دیگر چند سالی از او بزرگ‌تر بودم. با وجود این من و سعید به یکدیگر علاقه داشتیم و می‌خواستیم به‌زودی با یکدیگر ازدواج کنیم تا اینکه او به قتل رسید.

وی ادامه داد: شب حادثه (24فروردین ماه) با او و دوستش برای گردش به خیابان رفته بودیم و پس از آن سعید و دوستش مرا به مقابل خانه‌ام در جنوب تهران رساندند.
در محله ما جوانی به نام علی زندگی می‌کند که از مدت‌ها پیش برای من مزاحمت ایجاد می‌کرد و دست از سرم برنمی‌داشت. وی حتی قصد داشت به خواستگاری‌ام بیایید که به او جواب منفی دادم. مزاحمت‌های این خواستگار سمج تمامی نداشت تا اینکه شب حادثه وقتی سعید و دوستش مرا به خانه رساندند، ناگهان خواستگار سمجم سر راهمان سبز شد. او وقتی دید من با سعید و دوستش هستم، ‌عصبی شد و دعوا راه انداخت. پس از آن با قمه، هم به سعید ضربه زد و هم به دوستش. من که به‌شدت وحشت کرده بودم با داد و فریاد از مردم کمک خواستم که آنها به پلیس و اورژانس زنگ زدند و با حضور اورژانس، سعید و دوستش به بیمارستان منتقل شدند اما سعید زنده نماند و جانش را از دست داد. از سوی دیگر ضارب هم پس از درگیری پا به فرار گذاشت.

پس از اظهارات این زن جوان، گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای دستگیری متهم فراری آغاز کردند. این در حالی است که او پس از درگیری، از خانه‌اش فراری شده و خانواده‌اش نیز اطلاعی از وی نداشتند، با وجود این، مأموران به سرنخ‌هایی دست یافتند و به‌زودی متهم را دستگیر خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید