• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 26 بهمن 1399
کد مطلب : 124372
+
-

اکشن در برابر کرونا

سینمای جهان با فیلم‌های پرتحرک به جنگ رخوت بعد از اپیدمی می‌رود


بسیاری از فیلم‌های اکشنی که قرار است در سال‌جاری در سالن‌های سینما اکران شوند، فیلم‌ هایی هستند که تماشاگران علاقه‌مند به سینما مدت‌ها در انتظار نمایش اولیه آنها بودند. به گزارش ددلاین، در این مطلب به فهرست فیلم‌های اکشنی که قرار است در سال 2021در سالن‌های سینما اکران شوند خواهیم پرداخت. 

گودزیلا رو در روی کینگ کنگ

این فیلم قرار است 31مارس 2021همزمان در سالن‌های سینما و شبکه «اچ بی‌او مکس» به نمایش در‌ آید. «گودزیلا رو در روی کینگ کنگ» ساخته آدام وینیارد است. آلکساندر ساکارسگارد، میلی بابی براون و ربکا هال، در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم یک نسخه مدرن و معاصر از سری فیلم‌های گودزیلاست که در آن علاوه بر گودزیلا، کینگ کنگ دیگر موجود اسطوره‌ای نیز حضور دارد. میلی بابی براون پیش‌تر نیز در فیلم «گودزیلا: پادشاه هیولاها» در سال 2019بازی کرده بود. بسیاری بازی میلی بابی براون را از نقاط قوت فیلم «گودزیلا رو در روی کینگ کنگ» می‌دانند.

بیوه سیاه

انتظار می‌رود فیلم «بیوه سیاه» در 7مه 2021در سالن‌های سینما اکران شود. این فیلم ساخته کیت شورتلند است و اسکالت یوهانسون، فلورانس پاف و دیوید هاربور در آن بازی کرده‌اند. علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی مدت‌هاست برای دیدن «بیوه سیاه» لحظه‌شماری می‌کنند. بیوه سیاه ازجمله شخصیت‌های محبوب دنیای سینمایی مارول در میان طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی است.

گای آزاد
گای آزاد (Free Guy) قرار است در 21مه 2021در سالن‌های سینما به نمایش در ‌آید. این فیلم در ژانر اکشن‌_کمدی به کارگردانی «شان لوی» ساخته شده است. ریان رینولدز، جودی کامر، لیل رل هاوری و او اوتکارش آمبودکار در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. داستان این فیلم درباره کارمند بانکی به نام «گای» است که متوجه می‌شود که گذشته یکی از شخصیت‌های بازی‌های کامپیوتری به نام «شهر آزاد» است. این بازی کامپیوتری قرار است به‌زودی از حالت آنلاین خارج و آفلاین شود.

کائوس واکینگ

این فیلم قرار است در 5مارس 2021اکران شود. بازیگران این فیلم دیزی رایدلی، تام هالاندو مدز نیکلسن هستند. «کائوس واکینگ» فیلمی علمی_ تخیلی است به کارگردانی دوگ لیمن که براساس یک‌سری رمان به همین نام نوشته شده است. کائوس واکینگ فیلمی است خلاقانه و منحصر به فرد. اتفاقات این فیلم در یکی از کراتی رخ می‌دهد که زنان ساکن آن، از بین رفته‌اند و تنها مردان مانده‌‌اند؛ مردانی که تفکراتشان مانند یک روایت از طریق یک برنامه رادیویی پخش می‌شود و همگان قادر به شنیدن این تفکرات هستند.

ونوم: اجازه دهید کارنیج بیاید

فیلـم ونوم: اجـــازه دهید کــارنیج بیــاید (Venom: Let There Be Carnge) قرار است روز 25ژوئن 2021اکران شود. آندی سرکیس، این فیلم از سری فیلم‌های «ونوم »را کارگردانی کرده است. تام هـــاردی، وودی هارلسون و میشله ویلیامز در این فیلم بازی کرده‌اند. این فیلم با اقتباس از شخصیت ونوم، یکی از شخصیت‌های کتاب‌های کمیک مارول ساخته شده است. اجازه دهید کارنیج بیاید، قرار بود در اکتبر 2020اکران شود، اما به‌دلیل شیوع کرونا اکران آن تا اواخر ژوئن 2021به تعویق افتاد.

تاپ گان: ماوریک

این فیلم قرار است در 2ژوئیه 2021اکران شود. تام کروز، مایلز تلر، جنیفر کانلی و یون هم در این فیلم به کارگردانی چوزف کاسینسکی بازی کرده‌اند. این فیلم دنباله مستقیم نسخه اولیه فیلم تاپ گان ساخته سال 1986است. «پیت ماوریک» همچنان به‌عنوان یکی از بهترین خلبانان نیروی هوایی آمریکا به‌کار خود ادامه می‌دهد. در زمانی که او در حال تعلیم دادن به یک اسکادران پروازی برای انجام ماموریتی پرخطر است، حوادثی رخ می‌دهد که «ماوریک» را ناگزیر با گذشته خود مواجه می‌کند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید