• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 28 فروردین 1397
کد مطلب : 12435
+
-

ریزنویس

    محمدجواد شیرازی،  رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: در راستای احقاق حقوق شهروندان و اجرای قانون و با مشارکت آحاد مردم،  مأموران برگزیده معرفی و تشویق و متخلفین توبیخ خواهند شد. لیست مشخصات کامل شهربانان و معبربانان به تفکیک منطقه و ناحیه به همراه عکس، تهیه شده و شهروندان می‌توانند در زمان مراجعه افراد متخلف را شناسایی و معرفی کنند.  (ایسنا)

    محسن پورسیدآقایی،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران: با توجه به همزمانی بارندگی با آغاز هفته جاری شاهد افزایش طول صف ترافیک صبحگاه معابر بزرگراهی و دوبرابری زمان سفر بوده‌ایم. (ایلنا)
 
 ناهید خداکرمی،  عضو کمیسیون سلامت،  محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران: قاعدتا فردی که به‌عنوان شهردار آینده تهران انتخاب می‌شود،  تحت فشار قرار خواهد گرفت. مبارزه با فساد و شفاف‌سازی‌ هزینه دارد و کاملا مشخص است کارتل‌هایی که از بیت‌المال مردم تهران ارتزاق کرده و شهر را خرید و فروش می‌کردند،  بیکار نخواهند نشست. (شهرنوشت)

    امیر منصوری، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران: اغلب شهرهای کشور زلزله‌خیز هستند و اصولا فلات ایران دارای چنین ویژگی است؛ بنابراین انتقال پایتخت راهکار مناسبی برای فرار از بحران‌ها نیست.(مهر)

   علی صادقی،  معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران: تفاهمنامه همکاری میان شهرداری تهران و وزارت رفاه به‌منظور حل‌مسائل اجتماعی شهر تهران و بازگشت آسیب دیدگان اجتماعی به چرخه طبیعی زندگی تا یک‌ماه آینده منعقد می‌شود. (شهرنوشت)

    در 6‌ماه گذشته،  حدود 300اتوبوس در کپنهاگ مجهز به فیلتر هوای ویژه شده‌اند که هر اتوبوس با این فیلتر جدید،  95درصد آلودگی کمتری تولید می‌کند.
(State  of  green)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :