• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 26 بهمن 1399
کد مطلب : 124348
+
-

5 منهای یک انگیزه خاص

چرا پیکان می‌تواند کار را برای پرسپولیس سخت کند؟

پرسپولیس بعد از 3 برد پیاپی مقابل پیکان قرار می‌گیرد؛ مسابقه‌ای که نباید روی کاغذ آنقدرها سخت باشد و در رؤیای قهرمانی نیم‌فصل سرخ‌ها خللی وارد کند، اما در پیکان انگیزه‌هایی وجود دارد که می‌تواند تعیین‌کننده باشد و کار را برای سرخپوشان سخت کند.
  مهدی تارتار: سرمربی پیکان ازجمله پرسپولیسی‌های قدیمی است که در این سال‌ها عملکرد نسبتا خوبی در حوزه مربیگری داشته است؛ آنقدر که وقتی بحث ممنوعیت استفاده از مربیان خارجی مطرح شد، برخی حتی او را گزینه‌ای مناسب برای هدایت پرسپولیس خواندند. صد البته هنوز تعداد کسانی که تارتار را در این سطح نمی‌دانند بیشتر است، اما برای اثبات شایستگی، کجا بهتر از نبرد رودررو؟
 امیر روستایی: بعد از بی‌اعتمادی به او در پرسپولیس، به‌صورت قرضی به پیکان آمد. البته هنوز عملکرد این مهاجم در جمع خودروسازان هم چنگی به دل نزده است. او فقط یک گل زده و 2 پنالتی هم از دست داده؛ اما یک بازیکن برابر مربیانی که او را در لیست مازاد قرار دادند، حتما انگیزه صدبرابری دارد.
  نادر محمدی: همان اوت‌انداز معروفی است که در یکی از 4 بازی پخش زنده فصل، موقعیت بهتری برای خودنمایی دارد. اگر پیکان با یکی از پرتاب‌های آکروبات او به گل برسد، قاعدتا فیلم مربوط به این اتفاق وایرال خواهد
 شد.
  فرزاد حاتمی: باورکردنی نیست، اما بهترین گلزن پیکان در این فصل فرزاد حاتمی بوده است؛ مهاجم 35ساله‌ای که طی 10بازی (بعضا به‌عنوان بازیکن ذخیره) 3گل برای این تیم به ثمر رسانده است. حاتمی بازیکن سابق پرسپولیس بوده و به علاوه در این بازی فرصت خوبی دارد که نشان بدهد دورانش هنوز به پایان نرسیده است.
  محمد نوری: حضور کاپیتان سابق پرسپولیس برابر تیمی که عاشقانه آن را دوست دارد می‌توانست یک موقعیت جذاب باشد، اما تست کرونای نوری مثبت بود و او تقابل با سرخپوشان را از دست داد. برای محمد نوری آرزوی سلامتی می‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید