• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 25 بهمن 1399
کد مطلب : 124289
+
-

اتوبوس برقی نیاز مبرم پایتخت است

خبر آغاز به‌کار اتوبوس‌های جدید در تهران هر چند به تعداد کم، اما باعث خوشحالی و از سویی ناراحتی است؛ زیرا با توجه به آلودگی هوای پایتخت واضح است که باید از افزودن ناوگان جدید بنزینی و گازوئیلی پرهیز شود و به سمت استفاده از اتوبوس‌های برقی حرکت کنیم. تلاش شهردار تهران برای تحقق هوای پاک در تهران ستودنی است، اما پیشنهاد چندی قبل سفیر کشور چک را جدی بگیرند و تهران را به سمت استفاده از سیستم حمل‌ونقل بدون آلودگی سوق دهند.
صبایی از تهران 

  سهام عدالت به ما که ثبت‌نام کردیم نرسید
سال 86برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردم، کد رهگیری هم گرفتیم، ولی تاکنون خبری از سهام عدالت نشده است؟ مسئولان بگویند که تکلیف امثال من چیست؟
محمدی از تهران

   کوچه علی بخشی در شریعتی مسدود شود
کوچه علی بخشی واقع در خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان راه کوتاه شدن مسیر برخی از رانندگان برای دسترسی به غرب تهران است، اما متأسفانه این کار بسیار خطرناک است؛ زیرا این رانندگان حدود 200متر دنده عقب می‌آیند تا به موازات کوچه برسند و سپس عرض خیابان یکطرفه را طی می‌کنند که وارد کوچه شوند که هر آن ممکن است منجر به تصادف و حوادث ناگوار شود. از شهرداری ناحیه 3تقاضا داریم با چند بلوک سیمانی جلوی این کوچه را مسدود و رابطه این کوچه را با خیابان قطع کند تا جلوی این تخلف گرفته شود.
جعفری از تهران

  تجمع معتادان در چهارباغ بررسی شود
متأسفانه در منطقه چهارباغ اصفهان تعداد معتادان و سیگاری‌ها آنقدر زیاد است که دیگر جایی برای نفس کشیدن نیست. شهرداری و پلیس هم که به دفعات به آنها مراجعه و طرح مشکل کرده‌ایم می‌گویند تعداد اینها زیاد است، شما اینها را بگیرید و تحویل ما بدهید! آیا این پاسخ مردمی است که از شمار زیاد معتادان به تنگ آمده‌اند؟
حکیمی از اصفهان

  پایانه تاکسی اندیشه شهریار سرویس برای تهران ندارد
پایانه تاکسی واقع در انتهای فاز یک اندیشه شهریار به‌رغم صرف و ایجاد هزینه‌های هنگفت برای ساکنان پایین بلوار دنیامالی برای تهران، کرج و شهرقدس ماشین ندارد.
کمالی از اندیشه شهریار

  حضور زباله‌گردهای زن واقعا ناراحت‌کننده است
قبلا زباله‌گردها عموما جوان و مرد بودند، اما اخیراً ضمن افزایش قابل‌توجه این افراد، تعداد قابل‌توجهی زن در این میان دیده می‌شود که بسیار تاسف‌برانگیز و قابل تأمل است. واقعاً از فکر زنانی که زباله‌گردی می‌کنند، شب‌ها آرامش ندارم. از مسئولان استدعا دارم فکری برای این زنان ناچار بکنند.
دشتی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید