• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 بهمن 1399
کد مطلب : 123988
+
-

با مردم / داروی مجانی را چند برابر قیمت می‌خریم


داروی این دوره از شیمی درمانی که برای فرزندم انجام می‌دهند عوارض پوستی شدیدی ایجاد می‌کند. به همین علت این داروی بسیار گران را همراه یک پماد ویتامین کا که مجانی است می‌دادند. اخیرا داروخانه‌ها این پماد را که مجانی است به بیمار نمی‌دهند و آن را به قیمت آزاد و چند برابر می‌فروشند تازه این همه مشکل نیست و بدتر این است که اصلا این پماد پیدا نمی‌شود. واقعا به کجا پناه ببریم؟
یعقوبی از تهران 

  ساعت کار مترو را بیشتر کنید
با توجه به اینکه مهم‌ترین وسیله ارتباطی شهر تهران مترو است تقاضا می‌شود ساعات کار مترو هم از ابتدای صبح و هم از انتهای شب افزایش یابد. ضمن اینکه تعداد قطارها افزوده شود و دیگر اینکه در شرایط کنونی پروتکل‌های بهداشتی در مترو رعایت نمی‌شود.
محمد از تهران 

  نظارتی بر ساخت و سازهای شهر قدس نیست
به تازگی در همسایگی آپارتمان 12واحدی ما در کوچه رحمتی واقع در خیابان امامزاده در شهر قدس، ساختمانی در حال ساخت است که یک متر جلوتر از زمین اقدام به ساخت بالکن کرده و قرار است این مدل در 6طبقه تکرار شود. ساکنان این مجتمع 12واحدی اغلب کارگر هستیم و فرصت پیگیری موضوع را نداریم ولی این ساختمان ضمن تخلفی که می‌کند حقوق ساختمان‌های اطراف را پایمال کرده و قوانین شهرداری و آتش‌نشانی و سایر سازمان‌ها را زیر پا می‌گذارد. از مسئولان شهرداری شهر قدس تقاضای پیگیری داریم.
رضوانی از شهر قدس

  قیمت دو برابری روغن مایع در خیابان آذربایجان
در خیابان آذربایجان یک کالا   قیمت های متفاوت دارد، برخی کالاها تا دو برابر قیمت گران تر هستند و هر مغازه نرخ خودش را دارد؛ مثلا روغن مایع یک و نیم لیتری که قیمت 16هزار تومان روی آن درج شده در مغازه‌های این خیابان از 23تا 32هزارتومان به فروش می‌رسد و کسی هم نیست با این موضوع برخورد کند.
قره داغی از تهران

  غیزانیه همچنان آب ندارد
روستای غیزانیه با دارا بودن 600حلقه چاه نفت همچنان آب شرب ندارد؛ درحالی‌که استاندار خوزستان در سال95 به مردم قول داد که این مشکل را حل کند. بارها موضوع رسانه‌ای شد اما پس از مدتی به حال خود رها شد و ما همچنان آب نداریم.
حاذق از غیزانیه خوزستان

  پلیس 110 از خطرات احتمالی هم پیشگیری کند
شب گذشته بر سر یک موضوع جزئی در آپارتمان ما مشکلی به‌وجود آمد. بعد از تماس با 110مأمور پلیس با تأخیر در محل حاضر شد و هر چه تلاش کردیم که ثبت شکایت و صورت جلسه شود اقدامی نکرد. درحالی‌که به ایشان یادآور شدیم که بعد از شما ممکن است اینجا درگیری شود موضوع را جدی نگرفت. بعد از رفتن مأمور نزاع با چماق و چاقو و درگیری رخ داد که پس از تماس‌های مکرر بابت ضرب و شتمی که پیش آمده بود، بالاخره یک مأمور آمد که حاضر نشد در محل حادثه حضور یابد و از داخل کوچه مثلاً به موضوع رسیدگی کرد. چرا مأموران پلیس نباید اقدام پیشگیرانه داشته باشند و اینکه چه مرجعی به جز پلیس در اینگونه موارد می‌تواند پیگیر باشد و حضور قطعی و کامل داشته باشد؟
سرویان از تهران

  شبکه یکپارچه الکترونیک در قوه‌قضاییه چه شد؟
همسر سابقم در شهرستان اقدام به تقاضای طلاق کرد و آدرس من را هم اعلام کرد. چندی بعد شکایت دیگری در تهران انجام داد و این بار من را مجهول المکان اعلام کرد و قاضی هم براساس مجهول بودن محل اقامت من حکم صادر کرد. آیا قضات به سیستم یکپارچه الکترونیک مجهز نیستند تا برخی افراد آنها را دور نزنند و حقی از کسی پایمال نشود. آیا تکنولوژی برای حفظ عدالت چیز بدی است؟
جاوید 

   6 خط تلفنم را دوباره به‌خودم می‌فروشند
6خط تلفن دایر در مخابرات شهید نظری داشتم که در سال گذشته نه پیامکی بابت آنها دریافت کردم و نه قبضی به دستم رسید که بخواهم هزینه آبونمان آنها را بپردازم. حالا هر 6خط را بدون اینکه حتی یک طرفه شده باشد قطع کرده‌اند و وقتی برای وصل آنها مراجعه کرده‌ام می‌گویند باید برای هر خط 207هزار تومان بدهید تا خط دوباره به شما بازگردد. از مسئولان مخابرات تقاضا داریم خطوط تلفن ما را که سال‌هاست به ما تعلق داشته  بازگردانند.
رضایت از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید