• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 بهمن 1399
کد مطلب : 123979
+
-

کوتاه از حادثه / اختلاف خونین قاچاقچی‌ها


وقتی اختلاف 2فروشنده مواد‌مخدر در زنجان بر سر سود فروش مواد‌مخدر بالا گرفت کار به درگیری کشیده شد و با قتل یکی توسط دیگری به پایان رسید.
به گزارش همشهری، 20روز قبل جسد پسر جوانی در زمین اطراف مصلای شهر زنجان کشف شد. او 23سال داشت و شواهد نشان می‌داد بر اثر اصابت ضربات چاقو جانش را از دست داده است. از همان روز تحقیقات برای رازگشایی از قتل پسر جوان آغاز شد. در بررسی‌های اولیه ردپای یکی از دوستان نزدیک مقتول در این جنایت هویدا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد آنها که در کار فروش مواد‌مخدر بودند بر سر سود فروش مواد‌مخدر با یکدیگر درگیر شده و این جنایت رقم خورده است. هرچند هویت قاتل برای پلیس روشن شده بود اما او به مکان نامعلومی گریخته بود و هیچ‌کس از مخفیگاهش اطلاع نداشت. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران سرانجام موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را دستگیر کنند. سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در این‌باره گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد با توجه به مشاجره صورت گرفته بر سر سود حاصل از فروش موادمخدر، قاتل با ابزارهای مختلف و ضرب و شتم دوست ۲۳ساله‌اش را به قتل رسانده و سپس جسد او را در اطراف مصلای زنجان رها کرده است. به‌گفته وی هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

تصادف مرگبار پژو با خاور در بزرگراه بابایی 
برخورد شدید پژو206 با یک خاور در بزرگراه شهید بابایی حادثه تلخی را رقم زد و موجب جانباختن یکی از سرنشینان پژو شد.
به‌گزارش همشهری، این تصادف مرگبار ساعت19:23 جمعه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک پژو206 که زن و مردی جوان سرنشینان آن بودند در حال حرکت در بزرگراه بود که بنابر دلایل نامعلومی به‌شدت با یک کامیون خاور که حامل نخاله‌های ساختمانی بود برخورد کرد. شدت این تصادف به حدی بود که خاور پس از برخورد با گاردریل واژگون شد و پژو و سرنشینانش نیز به‌شدت آسیب دیدند.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: در این حادثه 2 نفر سرنشین پژو  که خانمی حدودا ٢٠ساله و آقایی حدودا ٢۴ساله بودند در خودرو گرفتار شدند. آتش‌نشانان  هر دو نفر را خارج کرده و به امدادگران اورژانس تحویل دادند که پس از انجام معاینه مشخص شد متأسفانه زن جوان جان خود را از دست داده و مرد جوان نیز به‌شدت دچار مصدومیت شده بود که به مرکز درمانی منتقل شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید