• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 16 بهمن 1399
کد مطلب : 123787
+
-

پیادروی ایستگاه متروی دروازه دولت در قرق دستفروشان

شمار زیاد دستفروشان مستقر در پیاده‌روی دروازه دولت، ‌برای خیل عظیم مسافران مترو ایجاد مزاحمت کرده و معلوم نیست شهرداری چرا با این ها برخورد نمی‌کند. این دستفروشان اغلب زیرنظر دسته و گروه خاصی کار می‌کنند و اگر دستفروش غریبه‌ای بیاید با تهدید او را دور می‌کنند. از شهرداری منطقه12 تقاضا داریم، نسبت به ساماندهی این پیاده‌رو اقدام کند.
جعفری از تهران 

  پرونده مالباختگان مفتاح خودرو 2ساله شد
1400نفر شاکی شرکت خودرویی مفتاح - رهنورد هستیم که از 2 سال پیش دنبال اصل پول یا دریافت خودرو هستیم؛ ولی هنوز کسی به دادمان نرسیده درحالی‌که کل سرمایه زندگی ما از کف رفته است. صدای ما را بشنوید.
رئیس سادات از تهران

  ساعات کار ادارات خوزستان کافی نیست 
ساعات کار ادارات استان خوزستان به‌دلایلی همچون آلودگی هوا، ‌کرونا و... از مدت ها قبل به 8 تا 13:30 کاهش پیدا کرده است که برای انجام امور محوله و رفع مشکلات مراجعان کافی نیست. تقاضا داریم ساعات کار ادارات خوزستان مانند تهران 7:30 تا 14 باشد.
ناصری از اهواز

  نظارتی بر پارکینگ‌های خودرویی پلیس نیست
خودرویم را به‌دلیل تخلف به پارکینگ پلیس منتقل کردند و برایم پیامک آمد که 4هزار تومان بابت پارکینگ بپردازم. وقتی به پارکینگ مراجعه کردم دوباره 15هزار تومان از من گرفتند و گفتند آن رقم قبلی درست نبوده است. چرا هیچ نظارتی بر این دریافت‌های به‌ظاهر خرد نمی‌شود.
قاسمی از تهران

  یک رستوران خیابان فخار مقدم در شهرک غرب را قرق کرده است
در خیابان فخار مقدم، نبش کوچه گلبرگ دوم غربی، رستورانی است که میزهای آن در پیاده‌رو چیده می‌شود. روبه‌روی آن هم بستنی‌فروشی است. این دو مکان آسایش اهالی را سلب کرده‌اند.
حسینی از شهرک غرب 

پاسخ مسئولان
ساعت حرکت نخستین قطار پرند - تهران 6و 5دقیقه است

روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «کندی کلافه‌کننده قطارهای پرند به تهران» در ستون با مردم روز دوم بهمن پاسخ داده است: «برابر برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی اداره کل سیر و حرکت راه‌آهن، ساعت مقرر ورود قطار پرند - تهران (751) به تهران ساعت 6و5دقیقه است که مسافر به اشتباه ساعت را 5و45دقیقه اعلام کرده است. همچنین با بررسی‌های میدانی به‌عمل آمده مشخص شده که قطار یادشده در هفته منتهی به درج مطلب به‌طور میانگین روزانه با 5دقیقه تقدم به تهران وارد شده و تأخیر عنوان شده از سوی مسافران گزارش نشده است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید