• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 16 بهمن 1399
کد مطلب : 123744
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/gJVrD
+
-

گولسیانی: بی‌جهت داربی را از دست دادم

کاپیتان این فصل سپاهانی‌ها مدعی است تمام تیم  به محرم و فلسفه‌اش اعتقاد کامل دارند

گفت و گو
گولسیانی: بی‌جهت داربی را از دست دادم

امیرحسین اعظمی| جورجی گولسیانی همراه با لوسیانو پریرا، خاص‌ترین چهره‌های لیگ بیستم به حساب می‌آیند، خارجی‌هایی که بازوبند کاپیتانی تیم‌هایشان را به بازو می‌بندند. البته گولسیانی که امسال کاپیتان سپاهان بوده، به‌دلیل اخراج در بازی با شهرخودرو، داربی این هفته اصفهان را از دست داده و باید از روی سکو بازی تیمش را تماشا کند. با او درخصوص اخراج در بازی قبل و شرایط این فصل خودش و سپاهان گفت‌و‌گویی داشته‌ایم.

 قبول داری در بدترین زمان ممکن مقابل شهر خودرو شکست خوردید؟
به هر حال این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد. ما به زمین رفتیم تا 3امتیاز را بگیریم و موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم، البته نه اینکه فقط به صدرنشینی فکر کنیم چون هم‌اکنون چیزی که اهمیت دارد، امتیاز جمع کردن است. ما بازی را هم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم ولی یک پنالتی به شهر خودرو دادیم که این کار را سخت کرد. در نیمه دوم هم غافلگیر شدیم ولی دیگر فکر کردن به این باخت چیزی را عوض نمی‌کند و باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم.
 در دقایق پایانی به شکل عجیبی اخراج شدی. فکر نمی‌کنی بایدخودت را کنترل می‌کردی؟
من هیچ اقدامی انجام ندادم که مستحق گرفتن کارت زرد یا اخراج باشم. دروازه‌بان حریف در یک صحنه بعد از اینکه ضربه سر مرا گرفت، شروع به وقت‌کشی کرد، من هم نزدیک گلر شهر خودرو شدم و به او گفتم که از روی زمین بلند شود، همین. من دیگر هیچ حرفی نزدم ولی دیدم که داور کارت زرد نشان داد. من کاپیتان تیم هستم و می‌دانم چگونه باید رفتار کنم و در آن صحنه هم کاری انجام ندادم که داور به من کارت بدهد. من هم عصبانی شدم و چند ثانیه بعد داور کارت زرد دوم را نشان داد و اخراجم کرد. متأسفم که بی‌جهت بازی ذوب را از دست دادم.
 بعد از بازی هم ظاهرا گفته بودی که داوران علیه سپاهان سوت می‌زنند؟
شما بهتر است بازی‌های گذشته سپاهان را نگاه کنید. من دشمن داوران نیستم و هرگز دوست ندارم علیه آنها صحبت کنم ولی ببینید چقدر در مورد تیم ما اشتباه صورت گرفته است. ما در مسیری سخت قرار داریم و این اتفاقات ممکن است به سپاهان ضربه بزند.
 فکر می‌کنی سپاهان امسال قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند؟
شما نمی‌توانید از حالا آینده را ببینید و پیش‌بینی در فوتبال غیرممکن است. مسئله مهم این است که مسیرمان را به‌خوبی ادامه دهیم و با کسب نتایجی خوب هواداران را خوشحال کنیم. سپاهان هم مثل چند تیم دیگر دنبال قهرمانی است، باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما باید کم اشتباه باشیم تا به هدفمان برسیم. بازی بعدی با ذوب‌آهن هم یک بازی مهم است و کسب 3‌امتیاز این مسابقه می‌تواند باخت قبلی را جبران کند.
 کار کردن با محرم نویدکیا چطور است؟
نویدکیا با انگیزه بالا و اشتیاق فراوان کارش را انجام می‌دهد و تمام تیم به محرم و فلسفه‌اش اعتقاد کامل دارند. او برای نخستین‌بار در این فصل سرمربیگری را تجربه می‌کند و می‌تواند در کارش موفق باشد.
 سپاهان امسال نسبت به فصل گذشته متفاوت‌تر بازی می‌کند. آیا سبک بازی شما به راحتی در تیم جا افتاده است؟
این در فوتبال یک موضوع ساده است. ما هم بازیکن هستیم و همه با مربیان مختلفی کار کرده‌ایم که سبک‌های متفاوتی دارند. مهم این است که بتوانیم خودمان را با تفکرات سرمربی هماهنگ کنیم. امسال به مرور زمان شرایط بهتر شد و امیدوارم در آینده بهتر از این هم 
شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید