• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 15 بهمن 1399
کد مطلب : 123679
+
-

تصادفات مدل کبری 11در جاده شهریار به‌علت تاریکی

بلوارشهرک اندیشه، جاده تهران، مسیرکرج- شهریار و پل‌های سپاه و صیاد شیرازی به‌علت قطعی برق و سرعت بالای ماشین‌ها مدام شاهد تصادفات زنجیره‌ای مانند سریال هشدار کبری۱۱می‌شوند!
کامران از شهریار

  حقوقم افزایش یافت ولی درلیست اخراجی‌ها قرار گرفتم
حدود5سال پیش در کارگاهی مشغول کار شدم که از روز اول به من گفتند ما بیمه نداریم و بنده از روی اجبار قبول کردم. حالا بعداز گذشت این مدت به‌خاطر اینکه سطح حقوقم به 4میلیون رسیده می‌خواهند اخراجم کنند. صدای من و کسانی  را که مثل من گرفتار هستند به مسئولان برسانید.
کیان از تهران

  دردسرهای صادر نشدن کارت ملی هوشمند هر روز بیشتر 
کارت بانکی خود را گم کرده‌ام، بانک برای صدور کارت جدید، کارت ملی جدید یا رسید تعویض آن را می‌خواهد. از طرفی بنده برای تعویض شناسنامه اقدام کرده‌ام. قانون می‌گوید، چون با تعویض شناسنامه شماره سریال و مسلسل عوض می‌شود باید منتظر بمانید شناسنامه که رسید، اقدام به تعویض کارت ملی کنید! حالا تکلیف امثال بنده که باید مدت‌های طولانی بدون کارت ملی بمانیم چیست؟
رحیمی از مشهد

  هیچ نظارتی بر حق‌الزحمه دندانپزشکان نیست
ظاهراً نظارتی بر دستمزدهای سرسام آور و بی‌منطق دندانپزشکان نیست وگرنه نباید قیمت‌ها به جای کنونی می‌رسید. در شرایطی که هیچ چاره‌ای جز ترمیم دندان مشکل دارنیست، متأسفانه برخی پزشکان از این مسئله سوءاستفاده کرده و بیمار مجبور به تحمل این هزینه است. هیچ بیمه‌ای هم دندانپزشکی را پوشش نمی‌دهد.
بیمار دندانپزشکی از حکیمیه تهران

  مسابقات ادبی و کتابخوانی فرهنگسراها چه شد
امسال با توجه به شرایط کرونایی خیلی خوب بود که فرهنگسراها برای اوقات فراغت جامعه مسابقات ادبی و کتابخوانی برگزار می‌کردند ولی تاکنون خبری از این موضوعات نیامده است.
بلغار از تهران

  ‌امتحان دستیاری پزشکان اسفندماه برگزار نشود
از وزارت محترم بهداشت مصرانه تقاضا داریم امتحان دستیاری در اسفند‌ماه برگزار نشود و به زمان مناسب دیگری که کرونا فروکش کرده باشد، موکول شود تا پزشکان فرصت بیشتری برای مطالعه داشته باشند.
پزشک عمومی 

  شأن مددجویان کمیته امداد حفظ شود
خانمی سرپرست خانوار و ساکن کرمانشاه هستم که برای دریافت سبد کمک معیشت به آدرسی که اعلام شده بود مراجعه کردم. متأسفانه برخوردهای بسیار بدی صورت گرفت که در‌شأن هیچ انسانی نیست. درست است که ما به فراخور وضعیت اقتصادی تحت پوشش کمیته امداد شده‌ایم اما روزی برای خودمان عزت و احترامی داشتیم. آیا نمی‌شد از راه دیگری سبد معیشت به امثال من رساند؟
فرشته از کرمانشاه 

  ساختمان خیابان معروفخانی در منطقه 12تعیین تکلیف شود
ساختمانی واقع در خیابان معروفخانی در ناحیه 4شهرداری منطقه‌12، پلاک 149از 10 سال قبل به حال خود رها شده است. آن زمان در مساحتی حدود 200متر بتن ریزی صورت گرفت و بنا به حال خود رها شد. مدت‌ها این مکان پاتوق معتادان و اراذل بود تا اینکه شهرداری برای آن 3 نگهبان به‌صورت شبانه روزی و شیفتی قرار داد. واقعا مگر این ساختمان نیمه کاره 200متری چه دارد که 3‌نفر شبانه‌روزی از آن حفاظت می‌کنند. درحالی‌که اکنون به سمت کلنگی‌شدن پیش می‌رود.
منصوری از تهران 

 4سال انتظار برای دریافت کارت ملی
4سال قبل برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کردیم و تا امروز خبری از آن نیست. مسئولان ثبت احوال می‌گویند مشکل فنی داریم. این واقعا چگونه گره‌ای است که بعد از 4سال هنوز باز نشده است. مسئولان ما را از سردرگمی نجات دهند.
فواد کاسبی از سنندج

  پرونده مالباختگان مفتاح خودرو 2 ساله شد
1400نفر شاکی شرکت خودرویی مفتاح - رهنورد هستیم که از 2‌سال پیش دنبال اصل پول یا دریافت خودرو هستیم ولی هنوز کسی به دادمان نرسیده درحالی‌که کل سرمایه زندگی ما از کف رفته است. صدای ما را بشنوید.
رئیس سادات از تهران

  هیچ نظارتی بر قیمت‌ها نیست
جدای برخی موارد اساسی که قیمت‌های آن رشد چند برابری کرده قیمت برخی اقلام که در رسانه‌ها اعلام می‌شود نیز توسط فروشنده‌ها بیشتر اعلام می‌شود نمونه آن سرکه بالزامیک است که روزنامه نوشته بود 45هزار تومان و در سوپرمارکت‌ها 65هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین یک سیم ظرفشویی که قبلا هزار تومان بود  12هزار تومان فروخته می‌شود. به کجا خواهیم رفت.
سراجی از تهران

پاسخ مسئولان
جایگزین کردن درختان جدید نیازمند مجوز کمیسیون ماده7 است

روابط‌عمومی منطقه 19شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان ضرورت جایگزینی درختان جدید به جای درختان پوسیده در خیابان زلفی در ستون با مردم روز 4بهمن‌ماه پاسخ داده است: طی بازدیدهای مستمر ناظران و کارشناسان فضای سبز در طول سال چنانچه درختی آسیب دیده و از لحاظ آفات و بیماری خطرآفرین باشد نسبت به طرح موضوع در کمیسیون ماده 7حفظ و گسترش فضای سبز اقدام شده و پس از صدور رأی اقدام متناسب صورت می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید