• یکشنبه 6 خرداد 1403
  • الأحَد 18 ذی القعده 1445
  • 2024 May 26
دو شنبه 13 بهمن 1399
کد مطلب : 123440
+
-

لیست جذاب یحیی

طالب ریکانی، امین قاسمی‌ن‍‍ژاد و فرشاد فرجی در لیست خرید پرسپولیس هستند؛ آیا صنعت‌ نفت و شهرخودرو رضایت می‌دهند؟

 امیرحسین اعظمی| پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل 4بازی دیگر در پیش دارد، ولی یحیی گل‌محمدی و همکارانش به‌خوبی می‌دانند که این تیم برای جنگیدن در 3جام نیاز به تقویت دارد. یکی از مربیان پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری به این موضوع اشاره کرد که پرسپولیس با توجه به جدایی نفراتی مثل خلیل‌زاده، ترابی، بشار رسن، علیپور و... دوباره نیاز به جذب بازیکنان باکیفیت دارد تا نه‌تنها در این فصل بلکه در چند سال آینده هم جزو اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی باشد. در واقع یحیی جدا از اینکه چند بازیکن را برای خرید زمستانی درنظر گرفته است، روی تعدادی از بازیکنان هم برای فصل آینده زوم کرده تا تیمی پرقدرت و کهکشانی را تشکیل بدهد.

  ترابی در نزدیکی پرسپولیس
مهدی ترابی، نخستین ستاره‌ای است که به پرسپولیس نزدیک شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به جمع سرخ‌پوشان تهرانی بازخواهد گشت. در شرایطی که پرسپولیس در خط حمله با چالش مواجه شده، بازگشت ترابی بهترین خبر ممکن برای پرسپولیسی‌هاست و این بازیکن قطعا روح تازه‌ای به پرسپولیس خواهد داد. با اینکه سپاهان هم به شکل جدی خواهان جذب ترابی است ولی او به گل‌محمدی قول داده که دوباره به پرسپولیس باز خواهد گشت.

  خیز پرسپولیس برای صید طالب
پرسپولیس برای تقویت خط هافبک، یک صید جذاب را هم از جنوب ایران نشانه گرفته که این بازیکن کسی نیست جز طالب ریکانی. او در این فصل بهترین بازیکن تیمش بوده که 6گل تا هفته سیزدهم به ثمر رسانده است. نکته جالب توجهی که ریکانی را در لیست پرسپولیس قرار داده، قدرت شوتزنی این بازیکن است، فاکتوری که هافبک‌های پرسپولیس به غیراز احمد نوراللهی چندان از آن استفاده نمی‌کنند. طالب حالا در لیست پرسپولیس قرار گرفته، ولی این باشگاه قطعاً برای جذب ریکانی کار ساده‌ای نخواهد داشت چون او با صنعت ‌نفت قرارداد دارد. پرسپولیس باید آبادانی‌ها را برای جذب ریکانی راضی کند، موضوعی که قطعا سخت خواهد بود.

 یحیی دنبال شاگردان سابق
برای پر کردن خلأ موجود در خط حمله، گل‌محمدی روی جذب قاسمی‌نژاد مهاجم 8گله شهر خودرو نظر دارد و امیدوار است که با توجه به رابطه خوبش با مالک باشگاه شهرخودرو، در نهایت این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. البته فرشاد فرجی، مدافع شهرخودرو هم در لیست مورد نظر پرسپولیس برای تقویت خط دفاع قرار دارد و باید دید مسئولان باشگاه مشهدی چه موضعی درخصوص جدایی این دو بازیکن خواهند داشت. از رضا دهقانی وینگر سپاهان هم که در این تیم تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده، به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های پرسپولیس نام برده می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوارند که در بازار زمستانی نفرات مورد نظرشان را جذب کرده و نیم‌فصل دوم را با شرایط بهتری آغاز کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید