• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 11 بهمن 1399
کد مطلب : 123241
+
-

نقد و نظر /  تأیید اجرای مرحله به مرحله قانون لغو تحریم‌ها

در کنار اعلام مواضع ایران و آمریکا در قبال آینده برجام و تأکید بر اینکه چه‌کسی به‌دلیل نادیده گرفتن این توافق باید شروع‌کننده مذاکرات و بازگشت به این توافق بین‌المللی باشد و ورود و اظهارنظر شخصیت‌های بین‌المللی به آن، برجام در عالم سیاست داخلی نیز خبر‌ساز بود؛ خبرسازی که البته منجر به تشکر رئیس مجلس از دولت شد. محمدباقر قالیباف، در بازدید از سایت فردو اعلام کرد که دولت به‌خوبی مصوبه مجلس در بحث اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها را اجرا کرده است. به‌گزارش خانه ملت، او ادامه داد: براساس نظارت میدانی و نیز با توجه به قانون راهبردی رفع تحریم‌ها که در مجلس به تصویب رسید و زمانبندی اجرایی آن درباره غنی‌سازی‌ ۲۰درصد، به سایت فردو آمدیم و وظیفه خودم می‌دانم از طرف خودم و نمایندگان مردم از دولت عزیز تشکر کنم که در اجرای این قانون انصافاً‌ لحظه‌ای درنگ نکرد و هم در بیان و هم در عمل امروز شاهد بودم که مرحله به مرحله این کار را انجام دادند. 

  انقلاب همه‌‌چیز برای ما داشت
امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: انقلاب ما همه‌‌چیز برای ما داشت و شخصیت باعظمت علمی و دانش‌بنیان را برای ما رقم زد و نسل باسواد امروز ما بر سر سفره این انقلاب نشسته است. چرا باید ناراحت باشیم؟ از یک‌سو باید عزیزان مسئول ما و از‌سوی‌دیگر خود مردم وارد میدان شویم و فعالیت کنیم و نگذاریم این فشارها مردم را در مضیقه قرار دهد. به‌گزارش تسنیم، آیت‌الله احمد علم‌الهدی همچنین در سالگرد انقلاب تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی اهرم و عصایی به‌دست انقلاب بوده و است و بایستی از همه برکات آن برای تداوم انقلاب خود بهره بگیریم؛ بخشی از مشکلات امروز ما ناشی از استکبار و بخشی نیز ناشی از ندانم‌کاری و مدیریت‌هاست.

  میلیون‌ها نفر جان خود را در راه نظام می‌دهند
حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی در مراسم آیین افتتاح بزرگ‌ترین پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان گفت: الان می‌بینیم که التماس می‌کنند بیایید مذاکره کنیم؛ قبل از این آقا فرمودند که نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد و همان چیزی شد که ایشان فرمودند. به گزارش تسنیم، رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: مردم پیرو رهبرشان بوده و خواهند بود و امروز اگر آقا لب ‌تر کنند و اشاره‌ای بکنند نه‌تنها در ایران و با توجه به اینکه منطقه نفوذ ایشان تنها منحصر به کشور ایران نیست و کشورهای مختلف خدمت ایشان می‌رسیدند و می‌گفتند دعا کنید ما شهید بشویم و الحمدالله اگر لب ‌تر بکنند میلیون‌ها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید