• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 1 بهمن 1399
کد مطلب : 122319
+
-

پارکینگ بازار مبل وحدت چه شد

سال‌هاست بابت احداث پارکینگ برای کاسبان بازار مبل وحدت پول پرداخته‌ایم، اما تاکنون اقدامی درخصوص احداث پارکینگ صورت نگرفته است. از شهرداری منطقه 18تقاضا داریم پاسخگوی این مطالبه عمومی باشند.
جمعی از کاسبان خیابان وحدت

  خانه 200ساله امین‌الدوله، انبار کهنه‌فروشان است
بی شک یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های تاریخی تهران خانه امین الدوله سینکی است که در سال 1240ساخته شده و هنوز دست نخورده باقی مانده و خوشبختانه از تخریب مصون مانده است. اما با کمال تأسف سال‌هاست این خانه ارزشمند انبار کهنه فروشان است. این خانه را که در سرای کهنه فروشان به حال خود رها شده و آجر به آجر آن زیباست، دریابید.
دادپور از تهران

  فروش اجباری کالا و دریافت هزینه برای ارائه گارانتی
یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان گارانتی برای کالاهای مختلف، .‌..الکتریک(نام شرکت محفوظ است) است که متأسفانه کمترین خدمات را ارائه می‌کند. این شرکت برای ارائه گارانتی که همیشه رایگان بوده است 200هزار تومان دریافت می‌کند که برای بهره‌مندی از ارائه خدمات آن را پرداخته‌ایم تا تکنیسین شرکت به منزل بیاید، اما در کمال تعجب تکنیسین‌ها فقط زمانی ارائه خدمت می‌کنند که پودر ماشین لباسشویی و نمک مخصوص، محافظ برق و چند وسیله دیگر را حتما از آنها بخرید و چنانچه خرید نکنید 200هزار تومانی که برای گارانتی پرداخته‌اید نیز از بین خواهد رفت. اسم این کار چیست واقعا؟
ولی‌زاده ازتهران

  سهام عدالت حق همه ایرانیان است
واگذاری سهام عدالت حق همه ایرانیان است و مسئولان نباید آنهایی را که سهام عدالت نگرفته‌اند، در گیرودار جلسه و کاغذ بازی و مصوبه فراموش کنند. عده‌ای سهام گرفته‌اند و عده‌ای نگرفته‌اند، واضح است که براساس عدالت همه ایرانیان باید سهام بگیرند.
بطوطه از دزفول

  تا کی بوی بد تهران را تحمل کنیم 
آلودگی هوا یک طرف بوی زجر آور فاضلاب گونه در جنوب شهر یک طرف که هر از گاهی بیرون می‌زند. در بامداد 24دی ماه در منطقه 17نفس کشیدن تهوع آور بود. هم سنگینی و آلودگی هوا و هم بوی تعفن که مسئولان هنوز نتوانسته‌اند منشأ آن را بیابند.
کاظم از منطقه 17تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید