• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 24 دی 1399
کد مطلب : 121859
+
-

ثبت اشتباه 5 بار جریمه رانندگی

در سابقه جرایم رانندگی بنده از خرداد 98پارسال تا پانزده دی‌ماه99 5 بار جریمه اشتباهی ثبت شده است که مربوط به نداشتن برگه معاینه فنی است که البته داشته‌ام و در سال‌جاری نیز برگه جدید گرفته‌ام. مواردی هم ذکر شده تحت عنوان جریمه تسلیمی؛ یعنی شخصا پلیس جریمه کرده است که اینگونه نیست. واقعا چرا این همه اشتباه ؟ حالا باید کلی دوندگی کنم که اثبات کنم جریمه اشتباه بوده است.
طاهر از تهران

   هدررفت منابع گاز و گرمایش در ایران بی‌حساب است
سال‌هاست چه بسا میلیون‌ها تن گاز از طریق گرمایشِ غیرضروری در کشور هدر می‌رود که به‌دلیل عدم‌رعایت استانداردها در ساختمان‌سازی‌ و نصب در و پنجره‌های غیراستاندارد است. این جدای از مصارفی است که از آن اطلاعی نداریم و کسی هم بابت آن پاسخگو نیست.
میررضوی از مشهد

    اسناد پزشکی بیمارستان مهر معتبر نیست
خدمات درمانی کارکنان دولت اسناد پزشکی بیمارستان مهر را نمی‌پذیرد؟ تکلیف بازنشستگان با پرداخت سال‌ها حق بیمه چیست؟
دادخواه از تهران

    شهرداری منطقه 4به درخواست ما رسیدگی کند
بارها از طریق سامانه 135پیگیر حل مشکل محله مان شده‌ایم، اما خبری از حل مشکل نیست. سؤال این است که چرا همه خیابان خواجه عبدالهک جدول‌گذاری شده اما حدفاصل خیابان هشتم و چهاردهم بی‌سر و سامان به حال خود رها شده است؟ به جز مطرح کردن در سامانه 135راه دیگری هست؟
مهدی راستی از تهران

  مدیریت ضعیف عامل از دست رفتن سرمایه‌های مردم است
مدیریت ضعیف در بورس عامل از دست رفتن سرمایه‌های مردمی شده است که با اعتماد به حرف‌های مسئولان دار و ندارشان را  به بورس آوردند. حالا که دولت به‌گفته خودش بخشی از مشکلاتش را  با برداشت از بورس حل کرده، پول‌ها را بازگرداند تا چرخ بورس بچرخد.
سلامی از تبریز

   انباشت زباله مقابل بانک کشاورزی در خیابان شریعتی
در خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان روبه‌روی بانک کشاورزی هر روز انبوه زباله دیده می‌شود که موش و گربه و سوسک در آن جولان می‌دهند. یک سال قبل در همین مکان که امروز زباله انباشته می‌شود، سطل زباله‌ای بود که آن را بردند؛ وقتی پیگیر بازگرداندن آن شدیم گفتند مقابل بانک جای سطل زباله نیست. سؤال این است که آیا سطل زباله باشد و در آن زباله بریزند بهتر است یا زباله‌ها در خیابان مقابل بانک رها شوند؟
جعفر بازنشسته فرهنگی

    مسئولان درخصوص کمبود گاز شفاف‌سازی‌ کنند
امسال تاکنون زمستان سختی نداشته‌ایم، از طرفی مدارس و دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها هم تعطیل هستند، اما مسئولان مدام از کمبود گاز می‌گویند، اگر تعطیلات کرونا نبود و زمستان هم سخت بود تکلیف گاز چه می‌شد؟ مسئولان شفاف‌سازی‌ کنند که گاز مملکت چه شده است؟
مرسلی از یزد

   چگونه برخی از کارمندان میلیاردرند اما بازاری‌ها مستأجرند
در گذشته هر کسی در بازار بود یعنی دستش به دهانش می‌رسید اما امروز به‌گونه‌ای شده که برخی کارمندان میلیاردر و ملاک شده‌اند اما بازاریان که عامل چرخش چرخ‌های اقتصادند دست به دهان مانده‌اند. 56سال است کاسب بازارم و سؤالم این است که واقعا چه اتفاقی افتاده و ضعف مدیریت و نبود نظارت با مردم چه کرده است.
پیررضا از بازار تهران

    سهام عدالت جاماندگان چه شد
صحبت‌هایی درخصوص سهام عدالت جاماندگان مطرح و بعد از مدتی به حال خود رها شد. هرچند که اوضاع سهامداران خوب نیست و اخبار آن هر روز می‌رسد ولی دلیل نمی‌شود که جاماندگان از دریافت سهام عدالت فراموش شوند.
جوان ایرانی

 آیا کسی هست ریه مرا درمان کند
چندی پیش کرونای سنگینی گرفتم و خوشبختانه درمان شدم ولی ریه‌ام صدمه دیده است به‌طوری که به سختی نفس می‌کشم. هزینه و توان مالی ادامه درمان را ندارم، از سویی بیکارم و امیدی به کسب درآمد فوری ندارم. امید دارم که پزشک خیری ریه مرا درمان کند.
کرونایی بهبود یافته

   مسئولان گویا در جریان همسان‌سازی‌های حقوق نیستند
مسئولان در مصاحبه‌های مختلف اعلام می‌کنند که همسان‌سازی‌ها انجام شد و به داد بازنشستگان رسیدند و.... سؤال این است که در این همسان‌سازی‌ها چگونه است که کارشناس زبان انگلیسی با 29سال و 8‌ماه سابقه پرداخت بیمه و 60سال سن فقط 2میلیون و 800هزار تومان می‌گیرد آن هم پس از همسان‌سازی‌. آیا آقایان اصلا در جریان همسان‌سازی‌ها هستند.
رأفتی از تهران

قدردانی
از اینکه پیگیر کار سرباز وظیفه بودید سپاسگزاریم

چندی قبل پدری از مشکل پسر سربازش و ماندن در هزینه‌های درمانش گفته بود و چند روز بعدش یک هموطن او را برای پیگیری امور فرزندش از یگان مربوطه و بیمارستان راهنمایی کرده بود. این همدلی‌ها حتی گفتنش خیلی زیباست و در این بحبوحه پرآشوب جهان مایه دلگرمی می‌شود. از اینکه ستونی با این کارکرد دارید قدردانیم.
خواننده قدیمی همشهری، عباسی از رشت
 

این خبر را به اشتراک بگذارید