• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 13 دی 1399
کد مطلب : 120641
+
-

دستگیری اشرار فراری پایتخت در روستای جنگلی

2شرور مسلح که یک مغازه‌ اغذیه‌فروشی در حوالی خیابان هاشمی را به رگبار بسته بودند در روستایی جنگلی در شمال کشور دستگیر شدند.
به‌گزارش همشهری، حدود ساعت 3بامداد یازدهم آذرماه، صدای رگبار گلوله سکوت خیابان هاشمی تهران را در هم شکست. 2مرد که سلاح گرم در اختیار داشتند عربده می‌کشیدند و یک مغازه اغذیه‌فروشی را به رگبار بسته بودند. در جریان تیراندازی آنها شیشه‌ها و کرکره مغازه تخریب شده بود و پس از آن مردان مسلح پا به فرار گذاشتند.
ترس و وحشتی که این تیراندازی در بین اهالی محل ایجاد کرده بود باعث شد که رسیدگی به این ماجرا به‌صورت ویژه از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی تهران آغاز شود. مأموران در همان بررسی‌های اولیه و تحقیقات محلی هویت 2شرور مسلح را شناسایی کردند. 
در بررسی‌ها معلوم شد که‌ آنها با صاحب مغازه اغذیه‌فروشی اختلاف مالی داشته‌اند و برای اینکه او را بترسانند اقدام به تیراندازی به سوی مغازه‌اش کرده‌اند.   بررسی‌ها برای دستگیری متهمان ادامه یافت، اما تحقیقات نشان می‌داد که هر دو متهم تهران را ترک کرده و به مکان نامعلومی گریخته‌اند. با این حال در بررسی‌های تخصصی محل اختفای آنها در روستایی جنگلی در شمال کشور شناسایی  و تیم عملیاتی پلیس با دریافت نیابت قضایی راهی شمال کشور شد.
سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت: بررسی‌ها نشان می‌داد که هر دو سابقه دار بوده و پیش از این نیز به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده بودند. 
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه آنها، مأموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر کنند و آنها پس از اعتراف به تیراندازی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید