• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
شنبه 13 دی 1399
کد مطلب : 120613
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ فیلمساز ایرانی برگزیده جشنواره «کرامت»


مرضیه ریاحی از دومین جشنواره جهانی فیلم حقوق بشر  موسوم به «کرامت» جایزه گرفت. در این جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن با موضوع حقوق بشر به رقابت می‌پردازند و جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره به «کلاس رانندگی» ساخته مرضیه ریاحی به نمایندگی از ایران اهدا شد. این جشنواره یکی از جشنواره‌های زیرمجموعه جشنواره «کرامت» اردن است که همگی با یک عنوان و اهداف مشترک برگزار می‌شوند.

کارگاه‌های نمایش عروسکی مبارک در فضای مجازی

کارگاه‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک همزمان با برگزاری کارگاه «بیان تصویری عروسک در قاب» آغاز به‌کار می‌کنند. به‌سبب شیوع و ممانعت از گسترش و انتشار ویروس کرونا، تمام کارگاه‌های این دوره از جشنواره به‌منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شوند. عنوان نخستین کارگاه جشنواره امسال، بیان تصویری عروسک در قاب است که طی 2روز هجدهم و بیست و پنجم دی با حضور کارگردان و مدرس تئاتر، میزبان متقاضیان می‌شود. متقاضیان  برای شرکت در این کارگاه تا ۱۶دی فرصت دارند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲ و ۰۲۱۶۶۷۱۰۷۰۲ ثبت‌‌نام کنند.

ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانه ادبی کانون پرورش فکری

کارگاه‌های ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فصل زمستان از ۱۸دی آغاز می‌شود. به گزارش همشهری، «نوشتن خلاق»، «خوانش متون کهن» و «شعرسرایی» عنوان‌ این کارگاه‌های ادبی است که در سطح مقدماتی برگزار خواهد شد. بر همین اساس، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات در گروه‌های سنی 7سال به بالا «نوخوان»، ۹سال به بالا «نونهال» و ۱۵سال به بالا «نوجوان» می‌توانند در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در کارگاه‌های ادبی، هنری، فرهنگی و مهارت‌های زندگی تا ۱۷دی۱۳۹۹ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون به‌نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید