• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 10 دی 1399
کد مطلب : 120398
+
-

با مردم/ محوطه میدان مرکزی تره بار پر از چاله و دست انداز

میدان مرکزی میوه و تره بار که ساختمان مجهز مدیریت میادین و تره‌بار هم در آن قرار دارد پر از دست‌انداز و چاله است. محدوده ساختمان دیوارکشی شده و مجلل است اما وضع آسفالت خیابان اطراف آن بسیار بد است. لطفا توجه شود.
محمود‌زاده از تهران

  پرداخت وام‌های ازدواج از کی آغاز می‌شود
بعد از کلی پیگیری توانستم ضامنی برای دریافت وام ازدواجم پیدا کنم و اکنون که با ضامن به بانک رفته‌ایم می‌گویند تا اطلاع ثانوی جلوی وام‌های ازدواج بسته شده است. چرا کسی پاسخ نمی‌دهد که امثال من تا کی باید منتظر بمانند؟
پیردلخوش از کرج

  یک دندانپزشک برای چند بیمار به‌صورت همزمان
متأسفانه در برخی مطب‌ها یک دندانپزشک برای انجام کار همزمان روی دندان 2 یا 3 بیمار مشغول به‌کار است که این کار هم باعث سردرگمی و عدم‌دقت خودشان وهم عامل استرس بیمار است چرا که عملا می‌بیند که دکتر آنگونه که باید و مستحق هزینه گزاف دندانپزشکی است به بیمار توجه نمی‌کند. اغلب دستیاران دندانپزشک  هم منشی هستند و هم دستیار که به‌خصوص در این شرایط کرونایی بسیار نگران‌کننده است.
کمیل از تهران

  برنامه شاد مناسب تلفن‌های سطح پایین طراحی کنند
برنامه شاد را در سطحی ارائه کنند که روی تلفن‌های سطح پایین هم قابل نصب باشد تا حتی پس از شیوع کرونا هم دانش‌آموزان بتوانند از این برنامه استفاده کنند.
میثمی از کرمان

  میدان تره بار «بوی سیب» رباط کریم چه شد
چندسال قبل در رباط کریم میدان میوه تره‌بار بوی سیب افتتاح شد و از همان روز اول تبدیل شد به انبار لوازم خانگی. چرا مردم رباط کریم که سطح مالی اقتصادی مناسبی هم ندارند یک میدان تره بار نداشته باشند که بتوانند با قیمت‌های مناسب و کنترل شده از آن خرید کنند.
محمد حسینی از رباط کریم

  فکری برای پرداخت بیمه‌های اختیاری بکنند
به‌دلیل وضعیت نابسامان اقتصادی بسیاری از کسانی که خود را بیمه اختیاری کرده بودند نتوانسته‌اند حق بیمه خود را بپردازند تا در روزگار بازنشستگی از مزایای آن بهره‌مند شوند. از مسئولان تقاضا داریم با تقسیط این ارقام به کمک مردم بیایند.
اصلانی از بوشهر

  افزایش گشت شبانه پلیس در خانی‌آبادنو ضروری است
متأسفانه منطقه خانی‌آبادنو جولانگاه سارقان خودرو شده است و روزی نیست که خودروها از وجود سارقان در امان باشند. از کلانتری 152خانی‌آبادنو تقاضا داریم نسبت به افزایش گشت‌های ایمنی خود به‌خصوص در شب‌ها اقدام کنند تا خودروها از سرقت در امان باشند.
خلیل یادی از خانی‌آبادنو

  خانه‌دار شدن به عمر نسل ما قد نمی‌دهد
با شرایط اقتصادی کنونی طبقه متوسط که نمی‌توانند پس انداز کنند و توان مالی خریدنِ خانه را بیابند پس همچنان اجاره‌نشین باقی می‌مانند. طبقه فقیر هم با تورم 38درصدی که خود مسئولان اعلام می‌کنند هر روز اوضاع‌شان بدتر می‌شود و چه بسا مجبور شوند حاشیه‌نشین و کپرنشین شوند. قشر مرفه هم که هر چه بر سر کشور بیاید برایشان تفاوت چندانی ندارد. شاید از الان باید فکر دادن سرویس به حاشیه‌نشین‌ها و کپرنشین‌ها باشند که به‌زودی جمعیت‌شان افزایش خواهد یافت.
حکیمی از اصفهان

  رستم‌آباد پایین در قرق سارقان و زباله گردها
محله رستم‌آباد پایین واقع در ناحیه 3منطقه 3شهرداری تهران از اواخر آذرماه پاتوق سارقان و زباله‌گردهایی شده است که قطعات تأسیسات شهری مانند پیچ‌های رگولاتورهای گاز، قطعات پُست‌های تلفن، دستگیره‌ درب‌های منازل، چرخ‌ها و قطعات خودروها را می‌دزدند. خواهشمندیم جلوی ادامه این روند را با تأمین امنیت بگیرند.
ساکنان محله رستم آباد تهران

  سری به شوینده فروشی‌های مولوی بزنند
ماموران تعزیرات جلوی کدام گرانفروشی‌ها را گرفته‌اند که ما همچنان کالای با قیمت مناسب پیدا نمی‌کنیم؟ کافی‌است مأموران تعزیرات سری به بازار مولوی و مشخصا شوینده فروشی‌ها بزنند تا گرانی برایشان معنای دیگری پیدا کند.
یک خشکشویی در حال ورشکستگی از تهران

  ناکارآمدی شعبه 25تأمین اجتماعی با وجود دولت الکترونیک
گویا روند دولت الکترونیک به شعبه 25تامین اجتماعی نرسیده است که برای یک استعلام ساده 3ماه کاغذ بازی معطلی دارند. در این شرایط شیوع کرونا و در دهه هفتم زندگی هر هفته با 4 کورس خودرا به شعبه 25در سعادت آباد می‌رسانم تا پاسخ یک استعلام را بگیرم. مسئولان شعبه دقیقه‌ای برای رفتن به ناهار درنگ نمی‌کنند و مسئولان اطلاعات برای پاسخگویی 24دقیقه یک پیرمرد را معطل می‌کنند. چه‌کسی پاسخگوی ما مراجعان بداقبال است.
فتحی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید