• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 10 دی 1399
کد مطلب : 120393
+
-

تجلیل از رانندگان نمونه

آیین تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر با عنوان «سفیران خدمت در شرایط همه‌گیری کرونا» به‌صورت وبینار برگزار شد و از رانندگان برتر تجلیل به عمل آمد. 
به گزارش همشهری، در این مراسم از رانندگانی که عملکرد برتری در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلاش برای قطع زنجیره انتقال کرونا در سیستم حمل‌ونقل داشتند، تجلیل شد. 
افشین حبیب‌زاده، رئیس کمیسیون کارگری شورای شهر تهران درباره این مراسم گفت: «باید به دغدغه‌ها و مشکلات رانندگان توجه داشت. ازجمله در زمینه اجرای طرح سهند(سامانه هوشمند ناوگان داخلی شهرداری) ابهاماتی برای رانندگان وجود دارد که باید درباره آن بیشتر شفاف‌سازی کرد. مهم‌ترین موضوع این است که پیاده‌سازی این طرح نباید باعث کاهش میزان درآمد رانندگان شود و باید جزئیات آن را طوری ببینند که رانندگان بتوانند پاسخگوی نیازهای معیشتی و خانواده خود باشند.» 
 او افزود: باید به دغدغه و مشکلات رانندگان توجه داشت. اگرهم لازم است ما هم می‌توانیم با مصوبه‌ای در شورا  چه از طریق بودجه یا از طریق طرح‌های دیگر  به نیازهای معیشتی این قشر از جامعه پاسخ دهیم.
در آیین تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر از 42نفر همکاران راننده این شرکت شاغل در مناطق 22گانه شهرداری تهران، سازمان بهشت‌زهرا، سازمان مدیریت پسماند، اداره کل پشتیبانی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سازمان بوستان‌ها، شرکت بهره‌برداری مترو، شرکت شهر سالم، سازمان صداوسیما، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)، شرکت صاایران و بانک سپه که دارای عملکرد برتری برای قطع زنجیره انتقال کرونا در سیستم حمل‌ونقل بودند با اهدای لوح و هدایای نقدی به‌صورت واریز به حساب، تجلیل شد. 
این آیین با حضور افشین حبیب‌زاده و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید