• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 دی 1399
کد مطلب : 120253
+
-

جدایی؟ شاید وقتی دیگر

مسی رسما اعلام کرد در نقل‌و‌انتقالات زمستانی بارسا را ترک نخواهد کرد

جدایی؟ شاید وقتی دیگر

چند ساعت پس از اینکه کریستیانو رونالدو به‌عنوان بهترین بازیکن قرن۲۱، رئال مادرید به‌عنوان بهترین باشگاه قرن و گواردیولا به‌عنوان بهترین مربی قرن در مراسم گلوب‌ساکر جایزه گرفتند، مصاحبه لیونل مسی با شبکه لاسستا به مناسبت پایان سال2020، بازتاب فراوانی در رسانه‌های بین‌المللی داشت. برای انجام این مصاحبه جوردی اِووله خبرنگار مشهور کاتالان به خانه مسی در کاستلدفلس بارسلونا رفت و هرچند نسبت به زمان تعیین شده به‌خاطر دیر رسیدن تاکسی تأخیر داشت ولی مصاحبه‌ای طولانی با کاپیتان بارسا در فضایی دوستانه داشت. این مصاحبه به حدی طولانی بود که خود مسی در پایان گفت‌و‌گو مدعی شد هیچ خبرنگاری تا به حال نتوانسته این چنین از او حرف بکشد.

  فعلا هستم
انتشار این مصاحبه در روزهایی که شایعه انتقال مسی به پاریس یا منچستر در نقل‌و‌انتقالات زمستانی جدی‌تر از قبل دنبال می‌شد، اهمیت زیادی برای فوتبالی‌ها داشت. با وجود این مسی تمام این شایعات را تکذیب کرد و مدعی شد حداقل تا پایان فصل در بارسا می‌ماند. او در این خصوص توضیحات بیشتری هم داد: «تا پایان فصل تصمیم جدیدی نخواهم گرفت. منتظر می‌مانم تا ببینم شرایط چطور خواهد بود. هم‌اکنون تمرکزم روی تیم و ادامه فصل است. هدف کسب جام است و نمی‌خواهم تمرکزم را به‌خاطر چیزهای دیگر از دست بدهم. با هیچ باشگاهی هم حرف نزده‌ام و در انتقالات زمستانی هم صحبت نخواهم کرد. نمی‌دانم می‌روم یا خیر ولی اگر رفتنی باشم، دوست دارم روزی برگردم.»

  نه پاریس نه منچستر
در ماه‌های اخیر از پاریس و منچستر به‌عنوان مقصد احتمالی مسی نام برده شده است. ازهمین‌رو جوردی اِووله در بخشی از مصاحبه 2 کتاب راهنما پیش‌روی مسی گذاشت که یکی مربوط به پاریس و دیگری مربوط به منچستر بود. خبرنگار از مسی خواست تا یکی را انتخاب کند اما او در جواب گفت: «نه. برای خودتان نگه دارید.»
یکی دیگر از بخش‌های مهم مصاحبه مسی زمانی بود که او به نوعی از مقصد احتمالی‌اش رونمایی کرد و گفت: «همیشه گفته‌ام که دوست دارم زندگی در آمریکا را تجربه کنم. تجربه لیگ فوتبال این کشور. ولی این موضوع مربوط به آینده است و نه الان.»

  داستان ریاست
مسی درست مثل مصاحبه قبلی‌اش در این گفت‌و‌گو هم از خجالت بارتمئو درآمد اما نگفت در انتخابات از چه نامزدی حمایت می‌کند. کاپیتان بارسا که به‌نظر می‌رسید از حامیان لاپورتا باشد درخصوص بارتمئو و انتخابات گفت:‌« واقعیت این است که بارتمئو در بسیاری موارد مرا فریب داد ولی دوست ندارم در موردش حرف بزنم. مسئله‌ای خصوصی است ولی او طی سال‌ها مرا فریب داد. برای انتخابات هم با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام و به نامزدی هم تمایل ندارم. نمی‌دانم که رأی خواهم داد یا خیر.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید