• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 8 دی 1399
کد مطلب : 120164
+
-

جهاد فیروزکوه برای واگذاری امتیاز ساخت تفاوت قائل می‌شود

جهادکشاورزی فیروزکوه که باید برای ساخت ملک مجوز صادر کند برای برخی افراد مجوز ساخت چند صدمتری در طبقات و عرصه‌ها صادر می‌کند ولی به برخی مثل من هم مجوز ساخت یک اتاق نمی‌دهد. این تفاوت در صدور مجوز برای چیست؟
نیری از فیروزکوه

   خرید و مصرف علنی موادمخدر در ملارد 
در خیابان 16متری بهاره غربی در ملارد عده‌ای همواره در حال مصرف مواد‌مخدر و خرید و فروش مواد هستند و به‌رغم پیگیری‌هایی که کرده‌ایم تاکنون نیروی انتظامی برخورد قاطعی انجام نداده است.
هادی حبیبی ساکن ملاردکرج

   بعد از 6سال پرونده پرداخت خسارت ما بلاتکلیف است
بهمن‌ماه سال 93یک کامیون حامل 13تن آسفالت وارد خانه ما شد. 50درصد مدیران و 50درصد راننده کامیون مقصر شناخته شدند. هنوز خسارت جانی و مالی به ما داده نشده و هنوز تحت بررسی است.
بهزادنیا از امیرآباد تهران

  کاهش توزیع و کمبود دارو
کاهش توزیع و کمبود دارو به‌طورمحسوسی زیادشده و به‌رغم انکار مسئولان، برخی داروها مدت‌هاست از سبد خرید داروخانه‌ها حذف شده و مردم برای تهیه آنها با مشکل روبه‌رو هستند.
 یک داروساز

پاسخ مسئولان
با غرفه‌دار خاطی در میدان تره‌بار سعدی برخورد شد

روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع برخورد نامناسب با یکی از شهروندان در بازار میوه و تره‌بار سعدی در ستون با مردم روز 19آذرماه پاسخ داده است: از آنجایی که اولویت این سازمان رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع است در مورد تخلفات حتی کوچک مماشات نمی‌شود. پس از دریافت پیام مسئولان این شهروند عزیز مراتب پیگیری و با فرد خاطی برخورد و نامبرده توبیخ شد، همچنین به رئیس بازار مذکور نیز تذکرات لازم داده شد. سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران ضمن تشکر از شهروندان گرامی از شهروندان عزیز تقاضا دارد همچون گذشته در کنار این سازمان بوده و با انتقادات سازنده ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند. شهروندان می‌توانندپیشنهادها و انتقادات خود را به مدیران میادین اعلام کرده یا با شماره تلفن 1888 در میان بگذارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید