• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 دی 1399
کد مطلب : 119875
+
-

نکته بازی- نیمچه آرامش را هم به باد دادی!

استقلال امسال یکی از پرحاشیه‌ترین فصولش را پشت سر می‌گذارد. مسئله کادر پزشکی، فایل تصویری محمود فکری، درگیری با دیاباته، دعوای مظاهری و حسینی و همینطور تا صبح می‌شود ادامه داد. بعد در چنین شرایطی علیرضا منصوریان به‌عنوان فرزند خودخوانده مکتب استقلال به تلویزیون آمد و همان نیمچه آرامش موجود را هم به هم زد. استاد مثلا تحت عنوان حمایت از محمود فکری، خیلی علنی به پرویز مظلومی و صمد مرفاوی توصیه کرد زیر پای سرمربی را خالی نکنند و به فکر کودتا علیه او نباشند. این مسئله باعث شد مرفاوی نخستین مصاحبه انتقادی عمرش را انجام بدهد. انصافا اینطور عصبانی کردن صمد کاری نبود که از دست دیگران بر بیاید. مرسی علیرضا منصوریان؛ با دوستی مثل تو، چه نیازی به دشمن هست؟

الان سر کاریم؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا روی سایت و صفحاتش طوری از هواداران همیشه در صحنه فوتبال ایران لایک و کلیک می‌گیرد که آدم همینطور مات و مبهوت می‌ماند. این آخری دیگر واقعا شاهکار بود. دوستان پرسیده بودند زیباترین گل فینال لیگ قهرمانان کدام بود؟ به این ترتیب گل مهدی عبدی با 
2 پنالتی جونیور به رقابت گذاشته شد که با حضور گرم و پرشور هموطنان، خوشبختانه گل عبدی به‌عنوان نخست دست یافت. خدا را شکر که یک افتخار ملی دیگر برای فوتبال ایران به ثبت رسید. فقط مانده‌ایم معطل که چطوری می‌شود پنالتی را به‌عنوان بهترین گل مسابقه انتخاب کرد. احتمالا اگر پرسپولیس بازی را یک بر صفر برده بود، کنفدراسیون مسابقه زیباترین گل را بین عبدی و خودش برگزار می‌کرد. مهم کلیک است و بس!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید