• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 23 فروردین 1397
کد مطلب : 11919
+
-

باهنر: ساغلام نمی‌توانست معجزه کند

یونس باهنر بازیکن سابق تراکتورسازی معتقد است که ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی را نمی‌توان مقصر نتایج ضعیف این تیم دانست. باهنر در خصوص شرایط تراکتورسازی و اینکه آنها مدت‌هاست از روزهای اوج فاصله دارند می‌گوید: «تمام مشکلات تراکتور به نداشتن بازیکن با کیفیت به اندازه کافی، مربوط می‌شود. باشگاه قبل از شروع فصل از جذب بازیکن محروم بود و در نیم فصلم هم چند بازیکن اضافه شدند که عملکرد برخی از آنها خوب بود و برخی هم از جمله دوبازیکن خارجی اصلا عملکرد خوبی نداشتند. استفاده از بازیکنان جوان هم نمی‌توانست به صورت کامل بازدهی مثبتی داشته باشد و در مجموع محرومیت تراکتور باعث شد تا تیم با این شرایط 
مواجه شود.»
باهنر حرف‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «مدیران تراکتور با توجه به شکایت‌های متعدد باید بدهی‌ها را پرداخت می‌کردند و از طرفی با کمبود بودجه مواجه شدند. نیمی از این بازیکنان تراکتور باید کنار گذاشته می‌شدند ولی این امکان وجود نداشت. باشگاهم با شرایط خاصی مواجه شد و اصلی‌ترنی مشکل تراکتورسازی در این فصل به نداشتن بازیکن با کیفیت مربوط می‌شود.»
از باهنر در خصوص عملکرد ارطغرول ساغلام سوال می‌کنیم و اینکه برخی او را مقصر می‌دانند. باهنر اما می‌گوید: «من معتقدم ساغلام مقصر نیست و او نمی‌توانست معجزه کند. ما نباید توقع داشته باشیم که در 3ماه همه چیز توسط ساغلام درست شود. او مربی خوبی است که کارنامه قابل دفاعی هم دارد و نمی‌توان این مربی را مقصر دانست. من معتقدم باشگاه باید برای فصل بعد هم ساغلام را حفظ کند ولی تراکتور نیاز به این دارد که در زمینه بازیکن، تحول گسترده‌ای را در تیمش ایجاد کند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید