• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 23 فروردین 1397
کد مطلب : 11915
+
-

عزتی: 3بازی فینال‌گونه داریم

شرایط تیم نفت تهران در انتهای جدول به شکلی است که اگر این تیم در 3بازی باقی مانده از لیگ‌برتر نتواند نتایج لازم را کسب کند بعد از تیم مشکی‌پوشان سقوط‌اش به لیگ دسته اول قطعی خواهد شد. علیرضا عزتی کاپیتان تیم نفت تهران در همین ارتباط به روزنامه همشهری‌ورزشی گفت: «من یک‌بار سال89 هم با تیم نفت تهران این شرایط را دیده‌ام. در آن سال هم تا هفته آخر به‌شدت خطر سقوط را احساس می‌کردیم. الان ما مشکل فنی نداریم. حتی بازی قبلی مقابل سایپا را اگر دیده باشید ما خیلی خوب بازی کردیم و فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم. با این حال تلاش خواهیم کرد مقابل پدیده 3امتیاز را در خانه خودمان بگیریم و یک تکانی در جدول بخوریم.»
او با بیان این مطلب که نفت تهران از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، تاکید کرد: «3 بازی باقی مانده در مسابقات لیگ‌برتر هم برای ما هم  برای 4تیم دیگر مانند پدیده، استقلال خوزستان، سپاهان ، سپیدرود که خطر سقوط را احساس می‌کنند بسیار حیاتی است. ما هم در این بین تلاش می‌کنیم تا در لیگ‌برتر بمانیم و برای رسیدن به این مهم هم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.»
کاپیتان تیم نفت تهران درباره اینکه چرا کار این تیم به این وضعیت کشیده شد که خطر سقوط را احساس می‌کنند بیان داشت: «تغییر مالکیت و بلاتکلیفی های که در این‌باره وجود داشت باعث شد بازیکنان در برهه‌های مختلف تمرکز لازم را برای ارائه فوتبال دلخواه نداشته باشند و این موضوع خیلی به ما ضربه زد. الان هم خیلی از مطالبات بازیکنان با وجود اینکه مالکان جدید کمک می‌کنند باقی مانده است. با این‌حال دیگر وقت این حرف‌ها نیست و باید این 3بازی فینال گونه را با برد پشت‌سر بگذرانیم تا نفت تهران در لیگ‌برتر بماند.»
عزتی تاکید کرد: «واقعا حیف است تیم ریشه‌دار و باسابقه نفت تهران به لیگ دسته اول سقوط کند. ای کاش شرایط از اول فصل جوری دیگری رقم می‌خورد. حالا نباید به مسایل حاشیه‌ای فکر کنیم و فقط باید کاری کنیم که این تیم در لیگ دسته برتر بماند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید