• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 26 آذر 1399
کد مطلب : 118981
+
-

شروع به کار اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری

شروع به کار اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری

مدیرعامل سازمان نیازمندی‌های همشهری، از آغاز فعالیت اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری خبر داد؛ سامانه‌ای که به‌دنبال رفع ایرادهای موجود در عملکرد سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه است و تلاش می‌کند فضایی اطمینان‌بخش و حرفه‌ای برای کاربران فراهم آورد.
رضا یعقوبی‌قلعه‌نو می‌گوید: «با توجه به مشکلاتی که پیش‌ازاین در حوزه آگهی‌های اینترنتی برای شهروندان پیش آمده بود و به‌خصوص در مورد مسائل حقوقی آنها را با دردسر مواجه می‌کرد، سازمان نیازمندی‌های همشهری تصمیم گرفت با اتکا به تجربه 26ساله خود در حوزه جذب و انتشار آگهی‌هایی که ارائه‌دهندگان آنها احراز هویت شده بودند، این کار را در حوزه آنلاین نیز به اجرا بگذارد و به همین منظور، اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری را منتشر کرد که دوشنبه هفته جاری با حضور شهردار تهران رونمایی شد. در این اپلیکیشن، موضوعات مختلفی نظیر استخدام، خودرو، املاک و... وجود دارد، اما در بحث املاک با امضای تفاهمنامه همکاری با اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران، رویه‌ای جدید برای انتشار آگهی‌های این حوزه در پیش گرفته شده است تا به پشتوانه تجربه تبلیغاتی نیازمندی‌های همشهری و تخصص حقوقی مشاوران املاک، شهروندان بتوانند با اطمینان آگهی‌های املاک خود را منتشر و با اطمینانی مضاعف، آگهی مناسب برای نیازهای ملکی خود مانند خرید مسکن را جست‌وجو و پیگیری کنند.»
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران نیز تلاقی تجربه تبلیغاتی نیازمندی‌های همشهری و تخصص حقوقی صنف مشاوران املاک را گره‌گشا می‌داند و معتقد است نفع اول این همکاری به مردم خواهد رسید.
مصطفی‌قلی خسروی که از چهره‌های شاخص و خوش‌سابقه حوزه املاک است، می‌گوید: «ما به‌عنوان صنف مشاوران املاک تهران، به‌واسطه خلأهایی که در مورد انتشار آگهی اینترنتی وجود داشت و همچنین به‌دلیل نارضایتی مشاوران املاک از مسائل و مشکلات بنیادین بسترهای موجود، از 6گروه متخصص ‌آی‌تی دعوت کردیم تا ایده و راهکار خود را برای جبران کمبودهای این حوزه ارائه دهند. در این میان، نیازمندی‌های همشهری، یکی از این 6گروه بود که هم ایده و راهکار منحصربه‌فردی داشت و هم سابقه درخشان و قوی آن موافقت همه اعضای هیأت‌رئیسه اتحادیه را برای همکاری جلب کرد. همشهری مدعی بود که 8‌ماه روی این سامانه کار کرده و آنچه در مورد قابلیت‌های این سامانه ارائه شد نیز این ادعا را ثابت می‌کرد؛ ازاین‌رو ما ضمن همکاری با نیازمندی‌های همشهری از اعضای صنف خود نیز می‌خواهیم با اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری همکاری کنند و از مشوق‌های خوب آن نیز بهره‌مند شوند. به اعتقاد من، این همکاری در گام اول به نفع مردم، جامعه و بازار مسکن است و مشکلات مشاوران املاک در بحث آگهی‌های مسکن در فضای مجازی را نیز برطرف خواهد کرد.»
خسروی می‌گوید: «اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران قویاً معتقد است که همشهری گام مثبتی برداشته و ما هم همراهی می‌کنیم که اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری، خود را به جایگاهی که شایسته آن است، برساند و مسلماً این اتفاق با سرعت رخ خواهد داد.» به گفته او، نخستین دستاورد همکاری نیازمندی‌های همشهری و مشاوران املاک، جلوگیری از قیمت‌سازی در حوزه آگهی‌های املاک است.

این خبر را به اشتراک بگذارید