• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 25 آذر 1399
کد مطلب : 118894
+
-

سؤال از شما پیگیری از ما


در این بخش از سخنگاه شما می‌توانید سؤالات خود را ترجیحا با موضوعاتی که عمومیت و دربرگیری بیشتری دارند برای ما ارسال کنید تا ما آن را از مسئول یا سازمان مربوط برایتان پیگیری کنیم و با چاپ پاسخ ضمن احترام به شما مخاطب گرانقدر و دادن پاسخ صحیح، شمار دیگری از مخاطبان را نسبت به یک موضوع آگاه کنیم.

  نیری از کرج: وضعیت بازار 30ساله خودروی کیانمهر به کجا رسید؟ تا کی حتی یک سرویس بهداشتی هم نداشته باشد.
  پاسخ همشهری: پیگیری خبرنگار همشهری در گفت‌وگو با یکی از کسبه این بازار که نماینده کسبه نیز هست تا حدی روشنگر پاسخ شما مخاطب گرامی است. 
  عمران محمدی، نماینده کسبه بازار خودروی کیانمهر: بازار خودروی کیانمهر واقع در جاده قزلحصار کرج از 30سال قبل جهت خرید و فروش خودرو دایر است و بیش از 300نفر در این مرکز به‌عنوان مشاوره به مراجعه‌کنندگان جهت خرید و فروش خودرو مشاوره می‌دهند. به‌عنوان یکی از کسبه و نیز نماینده کاسبان بارها پیگیر مسائل این بازار بوده‌ام اما مسئولان سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری کرج به این موضوع توجهی ندارند وتنها کاری که می‌کنند این است که هر سال این مرکز را به مزایده می‌گذارند و کسی که بیشترین قیمت را بدهد به‌عنوان برنده و مدیر این بازار شناخته می‌شود و مبلغی ماهانه به‌عنوان رقم قرارداد به سازمان حمل‌ونقل می‌پردازد که طبیعتا توسط کاسبان تامین می‌شود. با این همه تاکنون نه بهره بردار و نه سازمان، هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت آبادانی و پا برجا ماندن این مرکز نکرده‌اند و هر روز شاهد از بین رفتن و مخروبه شدن بیشتر این مرکز هستیم درحالی‌که بازار همواره دایر است. به‌عنوان نمونه هنوز انشعاب آب و فاضلاب، سرویس بهداشتی، آسفالت مناسب، دیوارکشی اطراف بازار، باند عبور عابر، روشنایی، نمازخانه و... ندارد و درواقع یک چهاردیواری است که سازمان برگزار‌کننده مزایده، ازآن درآمد دارد. به‌عنوان نماینده کسبه تقاضا دارم از درآمد خود بازار برای آن هزینه شود تا این مرکز پابرجا بماند و عده‌ای در این شرایط بد اقتصادی بیکار نشوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید