• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11876
+
-

شکایت مالک سابق نفت از مجری 90

جهانیان: فردوسی‌پور باید در برنامه نود از من عذرخواهی کند

عادل فردوسی پور با شکایت مالک سابق باشگاه نفت به دادسرا احضار شد. حمیدرضا جهانیان مالک سابق باشگاه نفت تهران از مجری برنامه نود شکایت کرده و دلایل این اتفاق به چند ماه پیش مربوط می‌شود که در برنامه 90 آیتمی را به معرفی مالک سابق نفت اختصاص می‌دهد که بخشی از آن هم مربوط به زندگی شخصی او بود. همین امر باعث شد تا جهانیان از این مجری تلویزیون به دادسرا شکایت کند. جالب اینجا است که دیروز هم عکس‌هایی  تزئینی در صفحات مجازی منتشر شد که فردوسی‌پور را در حالتی بازنده برابر جهانیان نشان می‌دهد و کاربران هم نظرات مختلفی در مورد این موضوع داشتند.
جهانیان در باره شکایت از فردوسی‌پور به همشهری ورزشی می گوید: فکر می‌کنم یک برنامه تلویزیونی حق ندارد در رسانه ملی به زندگی خصوصی افراد ورود کند. تاکنون 2 احضاریه برای فردوسی پور از سوی دادسرا احضار شده که این مجری برای ادای توضیحات حضور پیدا نکرده است. احضاریه سوم هم به زودی صادر خواهد شد و اگر باز هم وی از این کار امتناع ورزد، دادگاه حکم جلب وی را صادر خواهد کرد.
او ادامه می‌دهد: فردوسی‌پور در برنامه نود به پرونده 10‌سال پیش پرداخت که ما در آن تبرئه شدیم.این موضوع خسارت معنوی و مادی به ما وارد کرد و در گذشته هم تا جایی که می‌توانست باشگاه نفت را به حاشیه کشید. در واقع فردوسی‌پور و گل‌محمدی مسئول ورزش تهران کاری کردند که بخش خصوصی وارد ورزش نشود.
جهانیان در مورد اینکه اکثر شکایت‌ها در فوتبال ایران در نهایت به آشتی ختم می‌شود می‌گوید: بله، همینطور است ولی من خواهان این هستم که برخورد قانونی با فردوسی‌پور صورت بگیرد و دلایل و مدارک ما هم در این زمینه مستند است. ایشان چند اتهام دارند که حبس و جبران خسارت مالی در پی دارد هر چند که من دوست ندارم ایشان حبس شود. او حتی حاضر نشد از من دلجویی کند، فردوسی‌پور با من تماس گرفت و من به او گفتم که باید در برنامه نود از من عذرخواهی کند ولی او گفت که همینطوری از من غذرخواهی می‌کند که من قبول نکردم. به رغم ادعای جهانیان اما یکی از نزدیکان عادل فردوسی پور در گفتگو با همشهری تاکید کرد که فردوسی پور هیچ تماسی با مالک سابق نفت نداشته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید