• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11864
+
-

مسجدسلیمان؛ 4 امتیاز تا صعود

مسجدسلیمان؛ 4 امتیاز تا صعود

لیگ‌یک به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و دیروز در هفته سی‌ویکم این رقابت‌ها اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. اتفاقاتی که به نیمه‌تمام ماندن یک بازی انجامید و یک بازی دیگر هم در تبریز با وقفه‌ای 20دقیقه‌ای روبه‌رو شد. در حالی که 5تیم مدعی صعود نیاز مبرمی به 3امتیاز بازی‌های این هفته داشتند تقریبا همه صدرجدولی‌ها تا 15دقیقه پایانی بازی در گلزنی ناکام مانده بودند. در میان صدر جدولی‌ها این فقط فجرسپاسی بود که در همان نیمه اول از رقیبش پیش افتاد اما بازی این تیم نیز در وقت استراحت بین دو نیمه با اتفاقاتی عجیب دچار وقفه شد.
  اخراج در راه رختکن
نیمه‌اول دیدار فجرسپاسی و شهرداری تبریز در شهر تبریز  با برتری دوبریک فجری‌ها تمام شد اما در حالی که سوت پایان نیمه اول توسط داور به صدا درآمده بود و بازیکنان در حال رفتن به رختکن بودند دو بازیکن شهرداری تبریز با هم درگیر شدند و داور یکی از این دو بازیکن را اخراج کرد! بعد از این اتفاق داور بازی مورد حمله قرار گرفت و به دلیل اینکه فضای مسابقه را ناامن تشخیص داد از ادامه بازی جلوگیری کرد. این بازی در نهایت بعد از 20دقیقه وقفه مجددا آغاز شد و با گلی که فجری‌ها در وقت تلف‌شده بازی زدند با برتری 3بریک این تیم به‌پایان رسید.
  به کام نفت و نساجی
از میان سایر تیم‌های صدرجدولی نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران بالاخره در دقایق پایانی موفق به گلزنی و کسب پیروزی شدند اما خونه‌به‌خونه در انزلی شکست خورد و بادران نیز با تساوی در کرمان متوقف شد. نفت مسجدسلیمان با تک‌گل میداوودی در دقیقه78 اکسین البرز را شکست داد و صدرنشین باقی ماند. تک‌گل برتری نساجی مقابل ماشین‌سازی را هم مهرداد عبدی در دقیقه86 زد. اما خونه‌به‌خونه در انزلی با تک‌گل بابک مرادی از روی نقطه پنالتی شکست خورد و مصاف بادران در مقابل مس کرمان نیز بدون گل به‌پایان رسید. به این ترتیب خونه‌به‌خونه رتبه دوم را به فجرسپاسی واگذار کرد و فاصله صدرنشین با تیم دوم نیز از 3امتیاز به 5امتیاز افزایش پیدا کرد.
  صبا 7تا خورد و سیر شد!
اما عجیب‌ترین اتفاق هفته سی‌ویکم در لیگ‌یک در رفسنجان رخ داد. جایی که صبای قم در ادامه شکست‌های پرگل هفته‌های اخیر این‌بار مقابل مس رفسنجان تا دقیقه60 بازی 7گل دریافت کرد و در همین دقیقه از ادامه بازی انصراف داد! بازیکنان صبا در اقدامی عجیب بعد از گذشت یک ساعت از بازی زمین را ترک کردند تا بیشتر از 7گل دریافت نکنند. با محاسبه این 7گل تعداد گل‌های خورده صبا از مرز 70گل هم عبور کرده و با توجه به تصمیم عجیب اعضای این تیم باید دید مسئولان چه تصمیمی درباره نتیجه این بازی و آینده صبا در لیگ‌یک
خواهند گرفت.
  فینال این هفته؛ نفت و نساجی
با نتایجی که دیروز به دست آمد و در فاصله 3هفته تا پایان لیگ‌یک، نفت مسجدسلیمان با 63امتیاز در صدر ایستاده و فجرسپاسی با 58امتیاز تیم دوم است. دو تیم مازندرانی نساجی و خونه‌به‌خونه نیز هر دو 57امتیازی هستند. بادران روی امتیاز53 متوقف شده و به‌نظر می‌رسد از قافله صعود جا مانده است. در حساس‌ترین بازی هفته آینده نفت مسجدسلیمان میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید