• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11856
+
-

صدای استان‌ها

دردسر ماشین‌های سنگین در ارومیه 

چند بار این موضوع را مطرح کرده‌ایم اما به آن رسیدگی نشده است. رانندگان شب‌ها ماشین‌های سنگینشان  را در خیابان‌های ارومیه پارک می‌کنند و موجب بروز مشکل برای شهروندان می‌شوند. خواهشمند است اطلاع‌رسانی کنید تا هر نهادی مسئول این وضع است، رسیدگی کند بلکه مشکل ما حل شود. این مشکل به‌ویژه در بلوار ولایت و خیابان البرز ارومیه وجود دارد. 
عبدی از آذربایجان غربی 

   حرکت چراغ خاموش ماشین‌ها 

یک سالمند هستم که 90 سال دارم و به پیرچشمی مبتلا هستم. از راهنمایی و رانندگی تقاضا می‌کنم با رانندگانی که شب‌ها با چراغ خاموش یا یک چراغ حرکت می‌کنند، برخورد کند. این نوع تردد برای ما سالمندان آن هم وقتی مشکل بینایی داشته باشیم، مشکل است.
بروجردی از البرز

   مشکل تعویض روپوش دانشجویان پزشکی 

دانشجویان پرستاری که برای کارآموزی به بیمارستان امام‌خمینی‌(ره) کرمانشاه می‌روند جایی برای تعویض روپوش ندارند. این دانشجویان باید روپوش پرستاری خود را در سرویس بهداشتی بیمارستان تعویض کنند. آیا این کار در محل بهداشتی‌ای چون بیمارستان صحیح است؟
یک شهروند از کرمانشاه 

   عرضه مرغ زنده در حاشیه شهر 

در بسیاری از محله‌های حاشیه شهر کرمانشاه هنوز مرغ به‌ صورت زنده عرضه و ذبح می‌شود. این رفتار مشکلات بهداشتی زیادی به دنبال دارد. چرا دامپزشکی، با وجود هشدارهای متعدد، بر این موضوع نظارت نمی‌کند؟
پارسا باقری از کرمانشاه 

   ترافیک سنگین خیابان بازارچه

یکی از مشکلات شهر اصفهان ترافیک سنگین خیابان بازارچه است. محل برگزاری نمایشگاه‌ها در این خیابان و کمبود ظرفیت پارکینگ موجب بروز این مشکل و اتلاف وقت شهروندان شده است. لطفا مسئولان فکری برای حل مشکل ترافیک سنگین این خیابان کنند. 
یک شهروند از اصفهان 

   آسفالت نبودن ورودی مسکن مهر رشت

مسیر ورودی مسکن مهر رشت آسفالت نشده است. این در حالی است که تردد زیادی از این منطقه صورت می‌گیرد.
یک شهروند از گیلان 

این خبر را به اشتراک بگذارید