• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 20 آذر 1399
کد مطلب : 118363
+
-

مجیدی به جای منصوریان؟

با توجه به محرومیت الهامی، گفته می‌شود فرهاد مجیدی گزینه اول تراکتور است؛ آیا او به تبریز می‌رود؟

مجیدی به جای منصوریان؟


امیرحسین اعظمی| باشگاه تراکتور عصر روز سه‌شنبه از پایان همکاری با علیرضا منصوریان خبر داد. اتفاقی که البته با توجه به نتایج ضعیف تراکتور و سابقه محمدرضا زنوزی در ایجاد تغییرات متعدد در کادر فنی، عجیب نبود. باشگاه تراکتور در خبری کوتاه ضمن تأیید جدایی منصوریان نوشت: «نظر به عدم‌تحقق اهداف تعیین‌شده در هنگام عقد قرارداد، هیأت مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با منصوریان به توافق رسید.» این جمله نشان می‌دهد که احتمالا باشگاه از منصوریان خواسته بود تا هفته پنجم امتیاز مشخصی را کسب کند که ظاهرا امتیاز او پایین‌تر از حد لازم بوده و به همین ‌دلیل تصمیم به قطع همکاری گرفته شده است. از طرفی برخی رسانه‌ها هم  گفته‌اند که منصوریان به باشگاه قول داده بود در 5هفته اول 10امتیاز بگیرد ولی با کسب نتایج ضعیف در نهایت برکنار شد.
هر چند باشگاه اعلام کرده که برای قطع همکاری با منصوریان به توافق رسیده ولی خودش می‌گوید: «از طریق سایت باشگاه متوجه شدم مرا کنار گذاشتند و هیچ توافقی با من برای جدایی نشده است. تراکتور با صدر جدول 4امتیاز فاصله دارد و من هم سورپرایز شدم. کمترین توقع من این بود که حداقل بعد از برد مقابل مس و تساوی مقابل فولاد شانس درست کردن تیم را داشته باشم.» 
منصوریان در این 5هفته عملکرد قابل دفاعی در تراکتور نداشت و مثل دوران حضورش در ذوب‌آهن و استقلال، در شروع لیگ ناکام بود. حتی شیوه و سبک بازی تراکتور هم پالس مثبتی برای مسئولان باشگاه نمی‌فرستاد. تنها برد تراکتور در این 5بازی هم برابر مس رفسنجان بود که البته تراکتور به هیچ عنوان شایسته پیروزی نبود و با توجه به نمایش خوب مس در این بازی، در خوش‎بینانه‌ترین حالت حق تراکتور گرفتن یک امتیاز بود.
سایت‌های خبری از انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان جانشین منصوریان خبر داده‌اند. البته این مربی به‌دلیل محرومیت 3ماهه فعلا نمی‌تواند روی نیمکت تیمی بنشیند. دیروز یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خبرنگار همشهری گفت: «تاریخ شروع حکم الهامی از زمان شروع مسابقات لیگ برتر است، در ضمن حکم محرومیت الهامی 3ماه نیست بلکه 6ماه است. در واقع کمیته استیناف حکم 3ماه تعلیقی را رد کرده و هم‌اکنون محرومیت این مربی 6ماهه است.» با توجه به محرومیت الهامی، بحث بازگشت او پیچیده خواهد شد و این احتمال وجود دارد که تراکتور قید این مربی را بزند. هرچند شایعه شده مدیران تراکتور مذاکرات برای حل مشکل محرومیت الهامی را استارت زده‌اند. این در حالی است که از تبریز خبر می‌رسد مربیانی مثل فرهاد مجیدی، عبدالله ویسی، هومن افاضلی و فراز کمالوند هم در بین گزینه‌های تراکتور قرار دارند. گفته می‌شود مجیدی گزینه اول تراکتور است اما مشخص نیست سرمربی سابق استقلال چه پاسخی به پیشنهاد تراکتور بدهد. مجیدی قبل از شروع فصل هم ظاهرا از تراکتور پیشنهاد داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت به تبریز نرود.

این خبر را به اشتراک بگذارید