• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 15 آذر 1399
کد مطلب : 117796
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/اکران فیلم «مادر» به‌مناسبت روز جهانی معلولان


فیلم کوتاه «مادر» به‌کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود. به گزارش همشهری، در فیلم ۴۰دقیقه‌ای «مادر»‌رؤیا نونهالی، بامداد انصاریان، علی مدرسی، رزا عرفانیان و حمید دانشفر ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم تا 16آذر در پرتال اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir برای علاقه‌مندان به سینما اکران می‌شود. شخصیت اصلی فیلم، به‌نام امیر تلاش می‌کند تا تفاوت مادر خود را با بقیه درک ‌کند.


حمایت از ۱۰ اثر موسیقایی درباره پیامبر(ص)
جشنواره ملی موسیقی نغمه‌های محمـــــــدی از ۱۰هنرمند یا گروه موسیقی که بتوانند اثری فاخر پیرامون پیامبر اکرم(ص) تولید کنند، حمایت می‌کند. به‌گزارش همشهری، موضوعات این جشنواره ازجمله شخصیت والای پیامبر اکرم، پیامبر اکرم در قرآن کریم، پیامبر اکرم و محور وحدت و پیامبر اکرم و عترت است. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵دی‌ماه۱۳۹۹ به پایگاه (www.artfest.ir) ارسال و برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره ساختار آثار، نحوه ارسال و ثبت‌نام به پایگاه (www.artfest.ir) مراجعه کنند.


نکوداشت 3مستندساز پیشکسوت در «سینماحقیقت»
در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از 3استاد مستندساز و پیشکسوت سینمای مستند ایران قدردانی می‌شود. به‌گزارش همشهری، کامران شیردل، مهوش شیخ‌الاسلامی و فرشاد فدائیان، 3مستندساز پیشکسوت سینمای مستند ایران هستند که در جریان برگزاری آیین نکوداشت چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» که امسال به‌صورت آنلاین برپا می‌شود، از آنان تجلیل خواهد شد. چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۲۵آذر تا ۲دی‌ماه با توجه به شیوع بیماری کووید-۱۹ به‌صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید