• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد مطلب : 11768
+
-

ریزنویس

  دیوان عدالت اداری در رأی ایجاد رویه مقرر کرد: درصورت اختلاف بین کارفرما و کارگر در پرداخت دستمزد و حقوق کارگر، صرف ارائه برگ تسویه حساب کافی نیست و کارفرما باید مستندات لازم را جهت پرداخت حق و حقوق کارگری به مراجع رسیدگی‌کننده ارائه کند. (ایسنا)

  محمد خردمند، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران: گره ترافیکی محله زعفرانیه به درخواست شهروندان با تغییر جهت تردد وسایل نقلیه در دو مسیر اصلی، ساماندهی و روان‌سازی‌ شد. (شهرنوشت)

  عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار: طبق برنامه‌ریزی این سازمان، طرح تخفیف ۲۰درصدی ۶محصول پرمصرف که از ۲۵اسفندماه سال ۱۳۹۶ آغاز شده بود تا ۲۵فروردین در همه میادین و بازارهای میوه و ‌تره‌بار سازمان ادامه دارد. (مهر)

  محمد حسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک«میدان فرهنگ» به محور اصلی فرهنگی در اراضی عباس آباد و پایتخت تبدیل شود. این پروژه سال‌ها رها شده بود و این در حالی است که از نگاه فرهنگی این مکان فضایی برای تبدیل به یک قطب فرهنگی است. (شهرنوشت)

  معاون شهرسازی شهرداری تهران از سمت خود استعفا داد. روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرد که مهدی حجت پیش از پذیرش استعفای نجفی، متن استعفای خود را تقدیم نجفی کرده بود اما هنوز تأیید و یا رد آن اعلام نشده است. (ایسنا)

  سید احمد صفوی، شهردار منطقه 20تهران: پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در مجاورت ایستگاه مترو، در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه ترافیکی در مساحتی به وسعت 5هکتار در حال اجراست که تمامی مدل‌های حمل‌ونقل عمومی در این پروژه لحاظ شده است و به‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه در پهنه جنوب محسوب می‌شود. (شهرنوشت)

  علی نوذرپور، شهردار منطقه 22تهران: در دوره مدیریت گذشته شهرداری تخلف ساخت‌وساز در این منطقه رخ داده است. در طرح جامع تهران قرار بود ۳۵۰هزار نفر نهایتا در منطقه ساکن شوند اما تغییراتی در طرح تفصیلی به‌وجود آمد و ظرفیت به ۵۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد. (تسنیم)

  عدالت امیرزاده، معاون امور شهری و محیط‌زیست منطقه3:  برخورد با اصناف خطرناک شمال تهران در جلسه هم‌اندیشی ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم منطقه 3بررسی شد. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :