• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 8 آذر 1399
کد مطلب : 117038
+
-

نکته بازی/ این یکی را هم شما نگرفتی!

مهم‌ترین صحنه بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان جایی بود که خطای پنالتی گلر نفت روی بشار رسن اعلام شد و البته سیامک نعمتی آن را خراب کرد. بعد از پایان مسابقه احمد گوهری، دروازه‌بان نفت گفته: «اگر داور 4 پنالتی هم برای پرسپولیس می‌گرفت، همه را در جهت توپ می‌رفتم و شاید هر 4تا را می‌گرفتم. » خب البته غیراز گزارشگر عزیز بازی، همه ایران دیدند که توپ به تیر دروازه خورد و گوهری نقشی در مهار آن نداشت؛ هرچند واکنش خوبی نشان داده بود. این یعنی همین یکی را هم شما نگرفتی عزیز برادر؛ با این حال منتظر می‌مانیم در مسابقات آینده واکنش شما را روی پنالتی‌ها ببینیم. جالب اینجاست که از ابتدای لیگ قبلی تا الان، این نخستین پنالتی اعلام‌شده علیه نفت مسجدسلیمان بود!

علمی‌تر حرف بزنید
مس رفسنجان یکی از تیم‌های تازه‌وارد لیگ است که تا‌کنون موفق به کسب پیروزی نشده و حتی گل هم نزده. این تیم2 بازی اولش را برابر استقلال و گل‌گهر با 2 گل واگذار کرد و در مسابقه سوم مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. محمد ربیعی، سرمربی مس جزو چهره‌های تئوریک و علمی فوتبال ایران است و از این تیپ مربیان باید حمایت شود. با این حال، ما از امثال ربیعی هم انتظار داریم علمی‌تر و اصولی‌تر حرف بزنند. او بعد از شکست برابر گل‌گهر که با دبل منشا رقم خورد، در اظهارنظری عجیب گفته بود: «سازمان لیگ باید تمدید قرارداد با بازیکنان خارجی را هم ممنوع می‌کرد. » الان آیا آلومینیوم اراک هم بازیکن خارجی داشت که نتوانستید برنده شوید؟

سرزمین بدون عذرخواهی
ماجرای عذرخواهی دیرهنگام محمود فکری بابت ویدئوی فحاشی‌اش در اهواز، یک کلاس درس متفاوت برای همه دنیا بود. قشنگ اسمش را می‌شود گذاشت: «عذرخواهی طلبکارانه». سرمربی محترم استقلال با چند روز تأخیر راضی شد از ملت عذرخواهی کند، اما دلش نیامد که خیلی ساده و راحت این کار را انجام بدهد. در نتیجه گفت: « از همه کسانی که آن کلمات را شنیدند معذرت می‌خواهم، اما کسانی را که باعث شدند آن حرف‌ها را بزنم به خدا واگذار می‌کنم. » یعنی حساب و کتاب کنیم می‌بینیم جناب فکری یک چیزی هم طلبکار شده است. واقعا عجیب است که در کشور ما خیلی از مردم عذرخواهی کردن را اینقدر کار سختی می‌بینند. آقا اشتباه کردی، یک جمله بدون پس و پیش و بهانه گرفتن بگو «عذر می‌خواهم» همین!




 

این خبر را به اشتراک بگذارید