• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 آذر 1399
کد مطلب : 116395
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ فراخوان سومین جایزه ادبی «استاد محمد قهرمان»


 مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی، سومین جایزه ادبی «استاد محمد قهرمان» را برگزار خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به آیین‌نامه این جایزه آثار خود اعم از، سبک هندی و شعر و آثار استاد محمد قهرمان را که در سال‌های98 و 99 منتشر شده یا دفاع شده باشد، تا ۲۰فروردین سال۱۴۰۰ به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

نمایشگاه سالانه کودکان محک هم مجازی شد

هر سال در روز جهانی کودک، کودکان مبتلا به سرطان و بستری در اتــاق‌هـای بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، منتظر مهمان هایی از میان چهره‌های محبوبشان، گروه های موسیقی و تئاتر و برنامه‌های شاد بودند تا خاطره دلنشینی در ذهن‌شان ثبت شود. به گزارش همشهری، امسال به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار شد. از این‌رو فایل‌های صوتی و تصویری قصه‌خوانی هنرمندان برای کودکان مبتلا به سرطان ارسال شد.

برگزاری نخستین دوره نشان ملی دبیرسیاقی

 نخستین دوره نشان ملی «دبیرسیاقی» در ۲ حوزه  نظم و نثر، شامل کتاب و رساله‌های دکتری برگزار خواهد شد.
 به گزارش همشهری، این دوره برای تجلیل از خدمات فرهنگی و ادبی زنده‌یاد استاد سیدمحمد دبیر سیاقی برپا می‌شود و به بهترین کتاب یا رساله دکتری که در حوزه تصحیح متون نظم و نثر نوشته شده باشد جایزه تعلق می‌گیرد. مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن‌ماه ۹۹ است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید