• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 آذر 1399
کد مطلب : 116340
+
-

نکته بازی/ چه فکری با خودتان می‌کنید؟

شاهین طاهرخانی از استقلال کنار گذاشته شد و چون پرسپولیس نیاز جدی به جذب مدافع داشت، بدون سختگیری در مورد کیفیت این بازیکن سعی در جذب او کرد. این روند تا روز آخر نقل‌وانتقالات ادامه یافت، اما 2 ساعت به پایان مهلت با وجود حضور طاهرخانی در باشگاه پرسپولیس، توافق صورت نگرفت و او به پیکان پیوست. در مورد چرایی این عدم‌توافق خبری منتشر شده که اگر درست باشد واقعا عجیب است؛ اینکه طاهرخانی انتظار داشته بندی مبنی بر جدایی او در ازای صد هزار دلار در هر زمان از فصل در قراردادش گنجانده شود! شوکه‌کننده است که بازیکنان جوان ما بدون یک بازی کامل لیگ برتری به جای پیشرفت و ترقی دنبال این چیزها هستند. خب آخر این روند هم از اول معلوم است.

پول اینها را از استقلال نگیری!
آندرا استراماچونی در تازه‌ترین اظهاراتش راجع‌ به دوران حضور در ایران، از صفحات جعلی که به اسم او در اینستاگرام راه‌اندازی شده بود گلایه کرده و گفته برای مقابله با این مسئله ناچار شده برخلاف میل باطنی‌اش یک صفحه راه بیندازد. حالا کاری نداریم که استاد در همان صفحه هم فقط یک عکس گذاشته و خلاص، اما راه ساده‌ترش این بود که مربی ایتالیایی 2 خط بیانیه در سایت باشگاه منتشر کند و بگوید: «اینجانب صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارم. » بعد هم شما که راه تیغ زدن را خوب بلدی، قانون را بگرد ببین بابت این صفحات فیک، می‌توانی خسارتی چیزی از استقلال بگیری یا نه. کسی چه می‌داند؛ شاید هم قبلا در شکایت 285صفحه‌ای‌ات به فیفا این موضوع را گنجانده باشی!

زمان آبخوری، وسط سرما؟
اتفاق عجیب مسابقات لیگ بیستم، درنظر گرفتن فرجه آبخوری برای بازیکنان 2 تیم است. فلسفه این قانون آن است که در فصل گرما و به‌خاطر فشار بازی، بازیکنان نیاز به کمی تنفس پیدا می‌کنند. تازه این داستان در همین حد هم منتقدان زیادی دارد. یک‌ماه پیش در قطر با وجود اینکه هوا گرم‌تر بود و تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هر 4روز یک‌بار بازی می‌کردند، وقفه آبخوری درنظر گرفته نشد. بعد در ایران وسط این سرمای پاییزی و درحالی‌که نیمکت‌نشینان زیر پتو هستند، در هر نیمه 2دقیقه استراحت داده می‌شود! این وقفه جز اینکه بازی را سرد کند و حتی احتمال مصدومیت بازیکنان را در این شرایط جوی بالا ببرد، چه نتیجه‌ای دارد؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید