• یکشنبه 6 خرداد 1403
  • الأحَد 18 ذی القعده 1445
  • 2024 May 26
پنج شنبه 22 آبان 1399
کد مطلب : 115565
+
-

فضای مجازی/ همدان وقتی کرونا نبود!


کرونا پای خیلی‌ها را از گردشگری و سیاحت، کوتاه و خانه‌نشین کرده است. بیشتر ما با مرور عکس‌ها و خاطراتی که انگار سال‌ها از زمان آنها می‌گذرد، حسرت آن روزهای خوش را می‌خوریم.محسن افشاری، ‌روزنامه‌نگار، در صفحه توییترش عکس‌هایی از سفر سال گذشته‌اش به همدان در فصل پاییز منتشر کرده و نوشته است: «آبان پارسال که کرونا نبود رفتم همدان؛ پاییز جاده گنجنامه بی‌نظیره.»

مغرور نباشیم
پرویز پرستویی تصویری  از عکس‌های ارسال شده از سوی یک مریخ‌نورد در اینستاگرامش منتشر کرده که بزرگی کهکشان را به نمایش گذاشته است. روی این عکس نقطه‌ای مشخص شده و نوشته است: «این عکس را مریخ‌نورد اسپرینت، ساعاتی قبل از طلوع آفتاب مریخ گرفته است. این نقطه کوچک ما هستیم. همه ما، همه تاریخ ما و همه افرادی که دوستشان داریم، اینجا هستند. مغرور نباشیم.»

گرانی خودرو

محمد اشعری، روزنامه‌نگار، به وضعیت گرانی قیمت محصولات ایران‌خودرو در صفحه توییترش پرداخته و با انتقاد از اینکه قیمت دلار نیز تا حدودی کاهشی شده اما قیمت‌های کارخانه‌ای باز هم افزایش یافته. او نوشته است: «از فروش‌فوری قبلی ایران‌خود‌رو تا امروز، نرخ دلار ۱۳درصد کاهش یافته، اما سورن‌پلاس ۲۷درصد و راناپلاس ۲۴درصد افزایش قیمت داشته. آن هم فقط در ۳۷روز!»

این خبر را به اشتراک بگذارید