• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 12 آبان 1399
کد مطلب : 114634
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1w7Y3
+
-

با مردم/ اطلاع‌رسانی درخصوص کالابرگ یا کوپن نشد

در این شرایط بیداد گرانی مسئولان فقط سخن از کمک به خانوار ایرانی می‌کنند اما خبری از اجرای آن نیست و اصلا چند و چون این کار مشخص نیست. در ثانی وقتی در خبرها اعلام کردند متوجه شدم افرادی مشمول این طرح می‌شوند که چنین و چنان باشند تکلیف افرادی مثل من که خانه میلیاردی داریم اما حقوق بازنشستگی کفاف امور روزانه مان را نمی‌دهد، چیست؟ قطعا که باید نیازمندان در اولویت باشند، ولی اکنون ما هم نیاز داریم که از دولتی که به آن رأی داده‌ایم خدمات دریافت کنیم.
قلی‌زاده از تهران

  رتبه 16هزار تهران قبول می‌شود اما رتبه 800 نه!
در کلاس کنکوری که فرزندم گذراند همکلاسی پسر او با رتبه 16هزار و خرده‌ای در تهران قبول شده است، اما دختر من با رتبه 800و خرده‌ای حتی در پیام نور تهران قبول نشده است! آیا این عدالت است که بین پسران و دختران فرق بگذارند؟ در این شرایط پر استرس این چه کاری است که با آینده فرزندان ما می‌کنند؟
پدر یک داوطلب کنکور از شهمیرزادسمنان

  مسکن مهر فرج‌آباد چالوس چه شد؟
با توجه به وضعیت اقتصادی و گران شدن اجاره‌خانه‌ها و وضعیت نابسامان مستأجرین، درخواست می‌شود وضعیت ساخت خانه‌ها و تحویل به متقاضیان مسکن مهر در شهرستان چالوس پیگیری و اجرا شود. اکنون مدت هاست این پروژه به حال خود رها شده است درحالی‌که هر رقمی که طلب کرده‌اند، پرداخته‌ایم. لطفاً مستأجران و مسکن مهر را دریابید.
کلاهی از چالوس

  در مبارزه با کرونا مردم و مسئولان کوتاهی می‌کنند
افزایش شمار مبتلایانی که روزانه به کرونا مبتلا می‌شوند یعنی باید همچنان منتظر افزایش آمار مرگ‌ومیر باشیم. این به‌معنای کوتاهی همه جانبه در مقابله با کروناست. هر چند که پاندمی پدیده‌ای جهانی است ولی هم مردم و هم مسئولان به اندازه کافی برای مقابله با ویروس کووید 19مصمم نیستند وگرنه مانند برخی کشورها اکنون جشن رهایی از این ویروس منحوس را برگزار کرده بودیم.
فتاحی از تهران

  مردم با همه توان مقابل کرونا ایستاده اند، نوبت مسئولان است
مسئولان در موضوع کرونا اغلب بی‌دقتی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مؤثر می‌دانند. درحالی‌که چنین نیست و به‌نظر من مسئولان باید به وظایف خود بیشتر و بهتر عمل کنند. گذرم برای کاری بسیار ضروری به بازار قزوین افتاده بود. تقریبا همه مردم ماسک داشتند. وقتی همه اقشار در این شرایط اقتصادی ماسک به‌صورت دارند درحالی‌که تامین هزینه‌های آن در سبد خانوار پیش‌بینی نشده است یعنی مردم هر آنچه از دستشان برآمده انجام داده‌اند. این قدر تقصیرها را به گردن مردم نیندازند که آنها با همه توان مقابل کرونا هستند. کافی است مسئولان به آنچه می‌گویند عمل کنند.
مجتبی از قزوین

  ثبت نام دوباره شرکت‌های خودروسازی دهن‌کجی است
اینکه مدتی قبل ثبت نام با قرعه کشی و شرایط ویژه برای دریافت خودرو از طرف شرکت‌های خودروساز انجام شود و اکنون دوباره ثبت‌نام بدون قرعه کشی این شرکت‌ها در پیش باشد یعنی خودرو ساز بی‌توجه به سیاست‌ها و مشکلات ایجاد شده در این بخش فقط و فقط به فکر کاسبی است و مصرف‌کننده برایش اهمیتی ندارد.
میلانی از تهران

  بلاتکلیفی بیماران غیرکرونایی
پدر من اسفند سال گذشته با درد شدید کشاله ران به بیمارستان منتقل شد و اقدامات اورژانسی برایش صورت گرفت. همان جا نامه‌ای دادند که فوریت جراحی فتق برای او را تأیید می‌کند اما از آن زمان تاکنون هنوز نتوانسته‌ایم پدرم را برای جراحی فتق در بیمارستان بستری کنیم درحالی‌که هر از گاهی درد سراغش می‌آید. شاید کرونا 5سال دیگر هم باشد تکلیف بیماران غیرکرونایی چیست؟ چه‌کسی تعیین می‌کند که کدام درد اولویت دارد یا چه‌کسی حالش بدتر است؟
آمنی از کرج

  توانایی جلوگیری از توزیع ماسک تقلبی را ندارند
ماسک از سایت معتبر خریدیم که قبلا هم خریده بودیم اما در خرید آخر با همان جعبه قبلی ماسک های تقلبی دریافت کردیم که حساسیت ایجاد می‌کنند و باعث آزار پوست صورت می‌شوند. آیا نظارت بر تولید ماسک واقعا این قدر سخت است؟ آیا توان جلوگیری از توزیع ماسک تقلبی نیست؟
ناصری از تهران

   فعالیت تالارها ظاهرا تعطیل است
فعالیت تالارهای برگزاری عروسی و عزا در ظاهر تعطیل است. هفته گذشته ما به یک عروسی دعوت بودیم که حداقل 200نفر در آن حضور داشتند. البته ما به مراسم نرفتیم. این هفته هم به مراسمی دیگر دعوتیم. هر دوی این مراسم در تالار بوده و برخوردی هم نشده است. چه‌کسی پاسخگوست؟
خواجوی از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید