• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 فروردین 1397
کد مطلب : 11463
+
-

کافه مجلس

  انتقاد عجیب یک نماینده از دولت

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس در انتقاد از دولت گفت که چرا دولت هیچ‌یک از مسئولان استان اردبیل را به سفر آذربایجان نبرده است؟ به گزارش ایسنا، وی در نطق میان دستور خود گفت: آغاز سال جدید با سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان همراه بود و با وجود اینکه استان اردبیل دارای صدها کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان است،  در میان ناباوری مردم و مسئولان استان هیچ مسئولی از این استان حتی استاندار محترم در این سفر هیأت ایرانی را همراهی نکرد.

  مسابقه در سفرهای خارجی

عباس گودرزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری شفاهی نسبت به سفرهای خارجی نمایندگان مجلس گفت: سفرهای خارجی نمایندگان هزینه‌بر است و باید دستاورد داشته باشد. اخیرا سفرهای خارجی به یک رویکرد مسابقه‌ای تبدیل شده است و هیأت رئیسه باید به این موضوع ورود کند. وی از هیأت رئیسه خواست سفرهای خارجی نمایندگان که به تازگی به کثرت انجام می‌شود را کنترل کند.

  استیضاح دیگری در راه است

عبدالحمید خدری، عضو کمیسیون انرژی مجلس روز گذشته نسبت به اعلام وصول نشدن طرح استیضاح وزیر کشور تذکر داد و گفت: ما شاهد بودیم که سه وزیر در نزدیک به ایام نوروز و در بدترین شرایط به‌منظور استیضاح به مجلس آمدند اما استیضاح وزیر کشور با تکمیل امضا و ارجاع به هیأت رئیسه در اسفند‌ماه هنوز در دستور کار کمیسیون قرار نگرفته است. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید