• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 10 آبان 1399
کد مطلب : 114345
+
-

بوستان مهرگان صاحب پارک ترافیک می‌شود

تیتریک
بوستان مهرگان صاحب پارک ترافیک می‌شود

ساخت فاز نخست پارک ترافیک در بوستان مهرگان آغاز شد. «محمد خردمند» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: «این طرح در ضلع جنوب بوستان مهرگان در ناحیه6، جانمایی و فاز نخست آن با عملیات خاکبرداری در زمینی به مساحت هزار و 350‌مترمربع آغاز شد.»
او افزود: «پس از خاکبرداری، همسطح‌سازی و ساخت دیوار سنگی، اقدامات لازم ترافیکی شامل خط‌کشی، اجرای علائم عمودی و افقی، نصب المان‌های ترافیکی مانند پل هوایی به‌صورت نمادین و رینگ دوچرخه‌سواری اجرا می‌شود.» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه از تأثیر آموزش‌های عملی در فضاهای شبیه‌سازی شده برای کودکان گفت و افزود: «پارک ترافیک از بهترین روش‌ها برای آشنا کردن کودکان با موضوع ترافیک است. کودکان به‌عنوان رانندگان آینده باید از کودکی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.
بر همین اساس با ساخت پارک ترافیک در دل محله‌ها می‌توان در محیطی کاملاً ایمن به روش بازی قوانین راهنمایی و رانندگی را به کودکان آموزش داد.» خردمند افزود: «این بوستان با وجود بخش‌های مختلف برای بازی کودکان و نوجوانان از جمله طناب‌کشی، اسکیت، رینگ دوچرخه‌سواری و... می‌تواند با تکمیل بوستان ترافیک پاتوقی برای اردوی تفریحی و آموزش دانش‌آموزان بعد از پایان اوضاع و شرایط کرونایی و بازگشایی مدارس باشد.» 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه یک گفت: «دسترسی به پارک ترافیک بوستان مهرگان از بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، امام علی(ع) و ارتش امکان‌پذیر است و با توجه به موقعیت جغرافیایی‌اش سایر مدارس در مناطق همجوار نیز می‌توانند از امکانات آموزشی آن بهره‌مند شوند.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید