• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 8 آبان 1399
کد مطلب : 114267
+
-

نکته بازی / اول رضایتنامه‌اش را می‌گرفتید

مدیران استقلال به‌شدت از جذب محمد نادری ذوق‌زده بودند؛ آنقدر که عبدیان، عضو هیأت‌مدیره 24ساعت بعد از اعلام کناره‌گیری از فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه دوباره با شوق و ذوق به این منصب برگشت و البته 3 عزیز دیگر هم زحمت کشیدند کنار محمد نادری عکس گرفتند. این وسط فقط جای پندار توفیقی خالی بود تا  کنار خریدهای جدید عکس بگیرد! کاش اما استقلالی‌ها قبل از آشکار کردن این همه شعف و خرسندی در مقابل یک بازیکن 24ساله، اول مشکل رضایتنامه او را حل می‌کردند. خبر رسیده باشگاه بلژیکی کورتریک اصلا در جریان انتقال نادری نیست و می‌تواند بابت این موضوع از استقلال شکایت کند. در هر صورت اگر این انتقال به مشکل بخورد، عکس معرفی نادری به یک اثر کمدی جاودانه تبدیل خواهد شد!

شیخ، بشار استقلال
بدون تردید بازگشت شیخ دیاباته به ایران خبر بسیار خوبی برای هواداران استقلال بود. آبی‌ها در این سال‌ها عادت کرده بودند هر کدام از ستاره‌های خارجی‌‌شان را بعد از درخشش از دست بدهند؛ از مامه تیام تا سرورجباروف و حتی آندرا استراماچونی. بنابراین جای نگرانی وجود داشت که شیخ دیاباته هم در همین زمره قرار بگیرد؛ مخصوصا که مطابق معمول بدقولی‌هایی هم با ستاره مالیایی استقلال شده بود و او بهانه لازم برای فسخ قراردادش را داشت. با این حال شیخ در این مدت بازیکن بامعرفتی نشان داده و صرفا براساس قوانین خشک اداری و حرفه‌ای با باشگاه برخورد نکرده است. دیاباته به نوعی برای استقلالی‌ها نقش بشار رسن را در پرسپولیس دارد؛ 2 بازیکنی که غیراز جنبه‌های فنی، از نظر اخلاقی هم سازگاری زیادی دارند .

وقت که خیلی زیاد است
احسان حاج‌صفی کلا چند قالب خاص برای مصاحبه‌هایش دارد و هر از گاهی یک کلمه را در آن عوض می‌کند. مثلا سال‌هایی که استقلال بالای جدول بود، حاج‌صفی می‌گفت: «عده‌ای می‌خواهند استقلال را قهرمان کنند. » بعد که نوبت به بالانشینی پرسپولیس رسید، احسان همین جمله را تکرار می‌کرد و فقط به جای استقلال می‌گفت پرسپولیس. او جمله: «در ایران فقط برای فلان تیم بازی می‌کنم» را هم تا به حال با کلمات سپاهان و تراکتور به‌کار برده است. حاج‌صفی 31ساله بعد از بازی دوستانه تراکتور و سپاهان احساساتی شده و گفته: «هر چه دارم از سپاهان است. برای بازگشت به این تیم دیر نمی‌شود. » نه بابا؛ چه دیر شدنی؟ قشنگ تا چند سال دیگر هم به پیشنهادهای بالاتر جواب مثبت بده و در 35سالگی با جمله «در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنم» به اصفهان برگرد.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید