• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 29 مهر 1399
کد مطلب : 113620
+
-

نکته بازی/همان تابلو فرش را هم ندادند

باز خدا پدر محمدحسن انصاری‌فرد را بیامرزد که با وجود یک دنیا ایراد و اشکال در کارش، اقلا موقع خداحافظی با بازیکنان مازاد، عکاس آفیش می‌کرد و یک تابلوفرش به طرف هدیه می‌داد. صد البته فاکتور تابلو فرش‌ها هم مثل کت و شلوار به‌حساب باشگاه صادر شده که عیبی هم ندارد. الان اما وضعیت باشگاه پرسپولیس طوری شده که مازادهای این تیم با بدترین حالت ممکن رانده می‌شوند. آن از طفلی محسن ربیع‌خواه که کلی معطلش کردند و در کمال بی‌احترامی قراردادش را فسخ کرد، این هم از محمد انصاری که باید تمریناتش را روی چمن دانشکده شهید بهشتی انجام بدهد. قطعا در فوتبال ایران همیشه احتمال بدتر شدن شرایط هست . شاید  نفر بعدی در غذای مازادها سم بریزد!

اصلا هم سفارشی نیست
عصر یکشنبه ظرف 5 دقیقه 2 مصاحبه کوتاه پشت سر هم از محمود فکری و پرویز مظلومی روی خروجی سایت رسمی باشگاه استقلال رفت. هر دو مصاحبه هم واو به واو عین هم بودند. فقط فکری گفته بود «عده‌ای» دنبال به هم زدن آرامش استقلال هستند، اما مظلومی به جای عده‌ای از کلمه «برخی» استفاده کرده بود. جا دارد مدیران با درایت باشگاه استقلال به این مغایرت هم ورود کنند تا اتحاد سرمربی و سرپرست به هم نخورد. در مجموع مضمون هر دو مصاحبه، تلاش برای بر هم زدن تجمع هواداران استقلال بود. صد البته ما هم دل خوشی از این قبیل تجمعات و حرکات پوپولیستی مشابه آن نداریم، اما این مدل مصاحبه‌های سفارشی هم واقعا توی ذوق می‌زند. فکری و مظلومی اگر بحثی دارند باید خودشان آزادانه بیان کنند، نه آنکه مطابق اوامر سرپرست باشگاه حرف بزنند.

چه سکوت قشنگی
طبیعتا رسانه‌ها باید از حرف زدن بازیکنان استقبال کنند، نه از سکوت کردن آنها. با این همه اجازه بدهید استثنائا از سکوت سنگین حامد لک به نیکی یاد کنیم. دروازه‌بان 30ساله فوتبال ایران در این سال‌ها عمدتا با حواشی‌اش شناخته می‌شد. به همین دلیل هم وقتی پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس پیوست، هواداران خیلی از این موضوع استقبال نکردند. با این همه لک در قطر فراتر از انتظار ظاهر شد و به‌معنای واقعی کلمه عالی عمل کرد. او جزو ستون‌های پرسپولیس در مسیر راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و عجیب اینکه از همان زمان تا به حال یک کلمه هم حرف نزده است. اگر قرار است این سکوت به ادامه نمایش‌های لک در همین سطح کیفی منجر شود، ما آرزو می‌کنیم او تا آخرین روز فوتبالش یک کلمه هم حرف نزند!





 

این خبر را به اشتراک بگذارید