• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مهر 1399
کد مطلب : 113518
+
-

نکته بازی

آن روز که می‌توانستی نکردی
آندرا استراماچونی که کماکان به شکل عجیبی ترجیح می‌دهد به جای نشستن روی نیمکت تیم‌های مختلف «گزینه استقلال» باقی بماند، اخیرا ابراز امیدواری کرده روزی بتواند محبت هواداران این تیم ایرانی را جبران کند. مشکل اما اینجاست که قبلا سر یک بزنگاه خیلی بزرگ، این فرصت در اختیار مربی ایتالیایی قرار گرفت و او از آن استفاده نکرد. موضوع مربوط به همان زمانی است که استاد شب قبل از بازی آبی‌ها سوار هواپیما شد و از ایران رفت. هر کسی، هر چیزی دلش می‌خواهد بگوید، اما اینکه یک مربی حتی 2 بازی باقی‌مانده تا تعطیلات را هم تحمل نکند، چیزی جز بی‌احترامی به هواداران نیست. بدقولی مالی هرگز نمی‌توانست مجوزی برای استراماچونی باشد تا به هوادارانی که آخرین بار در دیدار با پدیده ورزشگاه آزادی را پر کردند، آنطور بی‌اعتنایی کند. الان دنبال کدام فرصت هستی مستر؟

اتفاقاً کاش شبیه بیرانوند نشود
مسئله بشار برای پرسپولیسی‌ها بغرنج شده و الان که ما این مطلب را می‌نویسیم هنوز معلوم نیست چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد. رسن پیشنهاد خوبی از قطر دارد و دلش می‌خواهد برود. پرسپولیس هم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان به او نیاز دارد. در این شرایط برخی عقیده دارند بهترین کار این است که انتقال او هم مثل علیرضا بیرانوند رقم بخورد؛ یعنی از الان کارهای فروش رسن را انجام بدهند، اما اصل انتقال بعد از فینال آسیا رخ بدهد. خب این راه خوبی است، اما امیدواریم کیفیتش مثل ماجرای بیرانوند نشود. بیرو بعد از نهایی شدن انتقالش به آنتورپ، حتی یک دقیقه بازی و تمرین درست و حسابی در پرسپولیس نداشت و کاملا نیمکت‌نشین شده بود. پس اگر قرار است بشار بماند، باید با تمام وجود و همین فرم فنی و انگیزشی فعلی باشد.

سلام امید با کارنامه!
امید نمازی پیشنهاد مربیگری در استقلال را دریافت کرده. این چند روز کشمکش بر سر اینکه آیا امکان حضور نمازی هست یا نه خیلی زیاد بود. در عین حال محمود فکری با یک مربی ایرانی ساکن آمریکا به اسم «امیدعلی دفتری» هم ملاقات داشته. اطلاعات ما هم در مورد او در همین حد است؛ یک اسم ناشناخته. همین اما بهانه‌ای شده تا نمازی از آن سر دنیا استوری بگذارد و بنویسد: «فقط مراقب باشید امید با امید اشتباه نشود. امید با کارنامه با امید بی‌کارنامه...» امید بی‌کارنامه که هیچ، اما اگر منظور نمازی از امید باکارنامه خودش باشد، این هم زیاد جذاب نیست. ما نمازی را با دستیاری نافرجامش در تیم ملی و اخراجش از ذوب‌آهن به جا می‌آوریم و البته با حضور در تیمی آمریکایی که او حاضر است آن را به‌خاطر دستیاری محمود فکری رها کند!







 

این خبر را به اشتراک بگذارید